Proste pytanie

Data: 2010-01-27 09:07:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Proste pytanie

"ATK" <cza@cza.cza> schrieb im Newsbeitrag
Czy kogokolwiek w tym i w zasadzie w pozostalych
rzadach interesuje jeszcze Polska i jej obywatele ?
Czy w ogole interesuje ich ten kraj ?
Pokazcie mi takiego.

   Stary Jan Olszewski.

   AR

Data: 2010-01-27 12:04:47
Autor: the_foe
Proste pytanie
W dniu 2010-01-27 09:07, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
    Stary Jan Olszewski.

tu mamy stary pragmatyczny problem. Czy lepszy prezes ktory jest zlodziejem ale zna sie na swoim fachu i zarobi dal firmy na czysto x kasy a ukradnie 10% z tego zysku, czy uczciwy prezes niedojda, ktory straci x kasy i ze swoiej wlasnej dofinansuje 10% straty?

--
the_foe

Data: 2010-01-27 17:07:29
Autor: awe
Proste pytanie

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hjp6kf$5kp$1news.dialog.net.pl...
[...]

-- -- -- --
cos wam sie popierdolilo, znajdzcie mi tego prezesa co to robi dobry biznes i kradnie 10%. was defoe popierdolilo na maksa. wy bajki jakies opowiadacie. socjalizm tez mial miec ludzka twarz a bylo jak bylo....skad wy sie bierzecie glaby
awe

Data: 2010-01-27 16:25:38
Autor: cirrus
Proste pytanie
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:70a79$4b5ff477$54702a04$7862news.chello.at...
[...]

Mógłbyś to wyjaśnić, bo jedyne co mogę na jego temat powiedzieć to "że stary niedźwiedź mocno spi".

--
stevep

Data: 2010-01-27 16:37:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Proste pytanie

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>   Stary Jan Olszewski.
>   AR

Mógłbyś to wyjaśnić, bo jedyne co mogę na jego temat powiedzieć to "że

   Podczas rzadow PiS-u nie spal.

   AR

Data: 2010-01-28 11:44:12
Autor: cirrus
Proste pytanie
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:edc2d$4b605dcf$54702a04$16923news.chello.at...
[...]

Jak sie raz na tydzien obudzil to tylko cos wyjatkowo glupiego pomruczal.

--
stevep

Proste pytanie