Proste pytanie

Data: 2019-07-16 06:23:24
Autor: Pajdak
Proste pytanie
Czy Putin oddał wrak i dlaczego? Wiem, że odpowiedź przerasta możliwości zwolenników PiS więc nawet się nie wysilajcie, zwłaszcza "przygłupy".

--
Pajdak

Data: 2019-07-16 07:30:45
Autor: u2
Proste pytanie
W dniu 16.07.2019 o 06:23, aj aj waj pisze:
Czy Putin oddał wrak i dlaczego? Wiem, że odpowiedź przerasta możliwości zwolenników PiS więc nawet się nie wysilajcie, zwłaszcza "przygłupy".

no co ty aj aj waj:))))))))))
--
I love love

Data: 2019-07-16 11:58:48
Autor: Trefniś
Proste pytanie
W dniu .07.2019 o 07:30 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Nie rozumiem pisku tzw. opozycji.
Przecież Tusk sprezentował swojemu rosyjskiemu przyjacielowi wrak, to niby  dlaczego miałby teraz Putin go zwracać? Zresztą, śledztwo w sprawie  katastrofy, o jakie poprosił Tusk przyjaciół z Rosji, jeszcze nie zostało  ukończone.

--
Trefniś

Data: 2019-07-16 03:05:59
Autor: japanizer
Proste pytanie
On Tuesday, July 16, 2019 at 11:59:04 AM UTC+2, Trefniś wrote:

> [...]

Przecież Tusk sprezentował swojemu rosyjskiemu przyjacielowi wrak, to niby  dlaczego miałby teraz Putin go zwracać? Zresztą, śledztwo w sprawie  katastrofy, o jakie poprosił Tusk przyjaciół z Rosji, jeszcze nie zostało  ukończone.

Wrak sprezentował posłuszny pan, który procedurom się nie kłaniał - o imieniu "nie ma jeszcze decyzji prezydenta" oraz "śmiało, zmieścisz się"!

PS. czy Putin otrzymał figurkę Błasika od tow. Maciarenki?

Data: 2019-07-16 12:17:51
Autor: Trefniś
Proste pytanie
W dniu .07.2019 o 12:05 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

PS. czy Putin otrzymał figurkę Błasika od tow. Maciarenki?

Udajesz nieprzewiniętego, że niby 207§1 kk?
Kiedy przyjaciele Tuska rozpoczynali śledztwo, ciała tych, o których  piszesz, właśnie stygły na wrakowisku.

EOT

--
Trefniś

Data: 2019-07-16 03:34:51
Autor: Bruno Brunowski
Proste pytanie
W dniu wtorek, 16 lipca 2019 12:18:06 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Kiedy przyjaciele Tuska rozpoczynali śledztwo, ciała tych, o których  piszesz, właśnie stygły na wrakowisku.

A wystarczyło trzymać się procedur i nie lądować w warunkach lądowanie wykluczających.

--
Bruno

Data: 2019-07-16 12:58:10
Autor: Trefniś
Proste pytanie
W dniu .07.2019 o 12:34 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

W dniu wtorek, 16 lipca 2019 12:18:06 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

(...)
[...]

OK, w porządku!
Ale stawianie zwrotu wraku, kiedy od momentu katastrofy państwo polskie  (rząd PO, komisja, prezydęt) popełniło praktycznie wszystkie możliwe błędy  i zaniechania, jest zwyczajnym sikaniem do własnej (i własnego elektoratu)  zupy.
Takie rzeczy przejdą tylko wobec słabiej rozgarniętych zwolenników PO/PZPR  i IIIRP - ja raczej starałbym się ich wyciągać za uszy, żeby reszcie nie  psuli opinii.

--
Trefniś

Data: 2019-07-16 04:10:22
Autor: Bruno Brunowski
Proste pytanie
W dniu wtorek, 16 lipca 2019 12:58:25 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

Takie rzeczy przejdą tylko wobec słabiej rozgarniętych zwolenników PO/PZPR  i IIIRP - ja raczej starałbym się ich wyciągać za uszy, żeby reszcie nie  psuli opinii.

Wrak ma znaczenie wyłącznie symboliczne. Gdyby piloci nie złamali procedur wraku by nie było.

--
Bruno

Data: 2019-07-16 13:28:43
Autor: Trefniś
Proste pytanie
W dniu .07.2019 o 13:10 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

[...]

Symbol sikania do własnej zupy :)
Śledztwo jeszcze nie zostało ukończone.
Kiedy (i co ważne - jeśli!) kumpel Putina wróci z saksów w Brukseli,  poproście go o wstawiennictwo.
Jeśli ruskie skończą śledztwo i zechcą oddać wrak, odtrąbicie wielki  tryumf sierot po IIIRP.

--
Trefniś

Data: 2019-07-16 04:39:16
Autor: japanizer
Proste pytanie
On Tuesday, July 16, 2019 at 1:28:58 PM UTC+2, Trefniś wrote:
> [...]

Jeśli ruskie skończą śledztwo i zechcą oddać wrak, odtrąbicie wielki  tryumf sierot po IIIRP.

Kaczyński już odtrąbił wielki sukces - na śmierci, w którą pchnął swojego brata, skłócił Polskę na dwa zwalczające sobie obozy. A może po prostu Putin i tow. Macierenko tak zmanipulowali Kaczyńskiego, że ten skłócił Polskę na dwa wrogie sobie obozy.

Swojemu bratu postawił pomnik w centrum Warszawy, choć moim zdaniem, brakuje na nim tabliczki z napisem "POMNIK GŁUPOTY POLSKIEJ".

Data: 2019-07-16 13:54:54
Autor: Trefniś
Proste pytanie
W dniu .07.2019 o 13:39 <japanizer@japanizer.org> pisze:

(...)
brakuje na nim tabliczki z napisem "POMNIK GŁUPOTY POLSKIEJ".
(...)

Byłoby wielkie wycie, że Kaczyński nie szanuje opozycji!

--
Trefniś

Data: 2019-07-16 15:54:57
Autor: Jacek Bialy
Proste pytanie
   -- - A wystarczyło trzymać się procedur i nie lądować w warunkach lądowanie wykluczających.

Nie było decyzji o lądowaniu.
JB

Data: 2019-07-16 19:00:43
Autor: Pisiorowy Escobar
Proste pytanie
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

[...]

jełop czy kretyn jesteś?
kto obiecał wrak następnego dnia ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-16 19:01:44
Autor: Pisiorowy Escobar
Proste pytanie
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Przecież Tusk sprezentował swojemu rosyjskiemu przyjacielowi wrak, to niby  dlaczego miałby teraz Putin go zwracać?

ja sprezentował CZOPKU ?
wrak tam zostaje bo śledztwo nieukończone

Data: 2019-07-16 19:05:06
Autor: Trefniś
Proste pytanie
W dniu .07.2019 o 19:01 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

[...]

Nie pień się tak ciotka i czytaj ze zrozumieniem, na co odpowiadasz.
EOT dla genetycznie nieprzewiniętych.

--
Trefniś

Data: 2019-07-18 23:33:08
Autor: Pisiorowy Escobar
Proste pytanie
> [...]

> wrak tam zostaje bo śledztwo nieukończone

Nie pień się tak ciotka i czytaj ze zrozumieniem, na co odpowiadasz.

to ja się pytam jak sprezentował
CZOPEK, czytaj na co odpowiadasz albo ogon po siebie i uciekaj

Data: 2019-07-18 23:36:14
Autor: u2
Proste pytanie
W dniu 18.07.2019 o 23:33, Pisiorowy Escobar pisze:
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

a ile ty masz latek ?:)

--
I love love

Data: 2019-07-16 14:00:32
Autor: Zenek Kapelinder
Proste pytanie
Banany ze statku juz wyprostowales pizdziak?

Data: 2019-07-16 17:47:42
Autor: Yogi
Proste pytanie
Dnia Tue, 16 Jul 2019 06:23:24 +0200, Pajdak napisał(a):

Czy Putin oddał wrak i dlaczego? Wiem, że odpowiedź przerasta możliwości zwolenników PiS więc nawet się nie wysilajcie, zwłaszcza "przygłupy".

Na co ty liczysz chłopcze? ;-)

Przeciez te przygłupy wiedzą, że wrak w Rosji to paliwo dla PiS i
A.Macierewicza.

Proste pytanie