[xpost] Proste, tępe skurwysyństwo wśród rzekomo wykształconych ludzi

Data: 2012-03-28 14:21:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[xpost] Proste, tępe skurwysyństwo wśród rzekomo wykształconych ludzi
(przepraszam za crossposta, ale muszę również napiętnować; FUT na Pręgierz)

Piętnuję proste, tępe skurwysyństwo, które zawitało między (podobno)
wykształconych ludzi i było łaskawe objawić się zniszczeniem mojego roweru,
przypiętego do grzejnika w akademiku. Jak znajdę osobę odpowiedzialną to
wsadzę mu tylną piastę w dupsko.

A teraz w temacie rowerów: nie ma ktoś z okolicy Katowic (albo Bratysławy,
Wiednia, Brna...) do oddania roweru albo przynajmniej ramy za flaszkę (bądź
"lepszą flaszkę", rama na człowieka około 180cm wzrostu, może być
damka;-))? Ostatniej nocy (między 18:00 a 10:00) ktoś był łaskaw wygiąć
ramę w mojej starej Kalinie, widzę lekkie pęknięcie przy suporcie, więc
rama do wypieprzenia raczej. :-///

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-03-28 14:08:15
Autor: rmikke
[xpost] Proste, tępe skurwysyństwo wśród
Dnia Wed, 28 Mar 2012 14:21:10 +0200, Marek 'marcus075' Karweta naskrobał/a:

Studenty wypily, dziwisz sie?

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-28 19:18:00
Autor: roman
[xpost] Proste, tępe skurwysyństwo wśród
Znaczy się że tylko nie wykształcony może być wandalem?

--
Wyslano z Jastarni
http://www.Augustyna.pl

Data: 2012-03-28 23:38:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[xpost] Proste, tępe skurwysyństwo wśród
roman, 28 Mar 2012 20:18:00 +0100, pl.rec.rowery:
Znaczy się że tylko nie wykształcony może być wandalem?

Ja mam takie pytanie: jakie znaczenie ma wykształcenie w świetle jawnego
skurwysyństwa? Przepraszam, ale jak ktoś jest złamanym ch*jem to zostanie
nim nawet z "prof. dr hab." przed nazwiskiem, smutna prawda.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-03-29 10:30:46
Autor: zly
Dnia Wed, 28 Mar 2012 23:38:29 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

Ja mam takie pytanie: jakie znaczenie ma wykształcenie w świetle jawnego
skurwysyństwa?

Bo wykształcenie zasadniczo ma niewielkie znaczenie

--
marcin

Data: 2012-03-29 10:52:56
Autor: Fabian
On 29.03.2012 10:30, zly wrote:
[...]

No w zasadzie wykształcenie ma tylko znaczenie w kwestii wykształcenia :) Relacji z innymi właściwościami nie stwierdziłem.

Fabian.

Data: 2012-03-29 18:54:57
Autor: zly
Dnia Thu, 29 Mar 2012 10:52:56 +0200, Fabian napisał(a):

No w zasadzie wykształcenie ma tylko znaczenie w kwestii wykształcenia :)

A i to nie zawsze. Zależy jeszcze co rozumiemy pod pojęciem wykształcenie.
Bo to, że ktoś chodził na studia i ma papierek potwierdzający to
wykształcenie tak naprawdę nic nie mówi.

--
marcin

Data: 2012-03-30 02:39:51
Autor: Wilk
On 29 Mar, 18:54, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

A i to nie zawsze. Zależy jeszcze co rozumiemy pod pojęciem wykształcenie.
Bo to, że ktoś chodził na studia i ma papierek potwierdzający to
wykształcenie tak naprawdę nic nie mówi.

Stały tekst tych którzy tego papierka właśnie nie mają ;))
Nie próbuj insynuować, że patologia, która się oczywiście trafia
(czyli wykształcenie nie świadczy o poprawnym opanowaniu wiedzy z
zakresu studiowanego kierunku) - to reguła. Oczywiście nie jest to
główna miara poziomu i umiejętności człowieka - ale na pewno jedna z
głównych. Odsetek chamów, prymitywów, kryminalistów wśród ludzi z
niskim wykształceniem jest drastycznie inny niż wśród ludzi z wyższym
wykształceniem.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-04-03 11:34:43
Autor: Fabian
On 30.03.2012 11:39, Wilk wrote:
[...]

Ojttam ojtam. Tak się nie ciesz, że masz wyższe ;)

Fabian.

Data: 2012-04-03 14:44:10
Autor: szaman (Baker)
On 03/30/2012 11:39 AM, Wilk wrote::

[...]

Czy ja wiem...
Jeszcze parę lat temu - z pewnością, ale teraz - gdy połowa każdego rocznika idzie na studia?

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Data: 2012-04-04 13:59:38
Autor: Ghost

Użytkownik "szaman (Baker)" <piekar22@op.pl> napisał w wiadomości news:jlerar$n7t$1news.icm.edu.pl...
[...]

Zwykle szajs-studia. Ale... moja klasa to jakies 95%, a bylo to w czasach, gdy nie bylo platnych uczelni. Wiec liczba nie stanowi.

Data: 2012-04-04 13:57:55
Autor: Ghost

Użytkownik "Wilk" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:534a0878-35f0-4796-9d26-b7ce70bac0afw32g2000vbt.googlegroups.com...
> [...]

> wykształcenie tak naprawdę nic nie mówi.

Stały tekst tych którzy tego papierka właśnie nie mają ;))

Maja, maja i oprocz tego maja pojecie o rzeczywistosci. Otoz np. dwie rozne politechniki dajace ten sam tytul mgr. inz. de facto moga dac diametralnie rozny poziom faktycznego wyksztalcenia. Dlatego samo wyksztalcenie mowi niewiele. Na rekrutacjach zawsze biore pod uwage, ktora uczelnia.

Data: 2012-04-04 12:17:16
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Wed, 04 Apr 2012 13:57:55 +0200, Ghost napisał(a):

[...]
No i pozostaje jeszcze kwestia samego człowiek na ile mu się chce uczyć.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-04 16:43:11
Autor: Ghost

Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:pan.2012.04.04.11.23.09dracorp.one.pl...
[...]

Owszem. Tyle, ze len tudziez cienas nie pojdzie tam gdzie wymagaja.

Data: 2012-03-30 10:35:42
Autor: Fabian
On 29.03.2012 18:54, zly wrote:
Dnia Thu, 29 Mar 2012 10:52:56 +0200, Fabian napisał(a):

No w zasadzie wykształcenie ma tylko znaczenie w kwestii wykształcenia
:)

A i to nie zawsze. Zależy jeszcze co rozumiemy pod pojęciem wykształcenie.
Bo to, że ktoś chodził na studia i ma papierek potwierdzający to
wykształcenie tak naprawdę nic nie mówi.

Nie no, przez wykształcenie mam na myśli dokument. W żadnym wypadku nie mówię o jakiejś wiedzy czy umiejętnościach. Niestety.

Fabian.

Data: 2012-03-30 09:43:20
Autor: rmikke
[ntg] Proste, tępe skurwysyństwo wś
Dnia Fri, 30 Mar 2012 10:35:42 +0200, Fabian naskrobał/a:

A ci znowu o polityce...