Prosto w wilcze oczy

Data: 2012-02-20 18:11:00
Autor: u2
Prosto w wilcze oczy
W dniu 2012-02-20 17:50, tomy pisze:

Słychać też obawy, że kolejne załamanie sondaży może przyjść po Euro
2012. Bo mistrzostwa nie będą sukcesem finansowym, przyjedzie mniej
ludzi, niż zakładano - jak na olimpiadę w Grecji.

Opozycja zacznie wtedy rozliczać rząd, że nie udało się zbudować dróg,
że dworce niegotowe.

Jaka opozycja ? Ludzie wyjda na ulice ;)

Data: 2012-02-20 14:04:03
Autor: tomy
Prosto w wilcze oczy
u2 wrote:
[...]

W Polsce kwitnie i bardzo intensywnie rozwija się hodowla baranów, dlatego w opcję z wychodzeniem na ulice, ja osobiście nie wierzę ;)

Data: 2012-02-21 06:37:35
Autor: stevep
Prosto w wilcze oczy
Dnia 20-02-2012 o 21:04:03 tomy  <bronmy_polski_przed_rudym_oszustem@precz_z_tuskiem.com> napisał(a):

u2 wrote:
[...]

Osobiście to trudno o większego barana jak ty.
--
stevep

Prosto w wilcze oczy