Prosto z mostu, a nie jak w Polsce donalda t.

Data: 2011-04-08 23:39:06
Autor: zbig
Prosto z mostu, a nie jak w Polsce donalda t.
On 9 Kwi, 08:22, Tomaszek <tomaszek1...@onet.pl> wrote:
http://tnij.org/la5g

Tam przynajmniej wszystko jest jasne, inwigilujemy obywateli i koniec. A
tu w tym pierdolniku po cichu, skrycie, donaldu ma na ustach pi kne
slogany o wolno ci, ale robi co dok adnie odwrotnego.
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl

A tak konkretnie pierdoło, to co masz na myśli?

Data: 2011-04-09 09:11:19
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-04-09 08:39, zbig pisze:
A tak konkretnie pierdoło, to co masz na myśli?

1.Obraziłem Cię gdzieś, że w pierwszym poście mnie wyzywasz?
2.Masz linka, tam jest tekst do którego się odnoszę, wystarczy kliknąć
3.Sygnaturek się nie cytuje.

Data: 2011-04-09 12:04:48
Autor: u2
W dniu 2011-04-09 09:11, Tomaszek pisze:

3.Sygnaturek się nie cytuje.
-- | TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl

Ale masz fajną więc zacytuję wbrew zasadom netykiety :)

A na zbiga nie zwracaj większej uwagi, to nieuleczalny przypadek
putinoida, tuskoida i gwnoida w jednym. :)

Data: 2011-04-09 12:11:55
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-04-09 12:04, u2 pisze:
[...]

Ano to jeśli znasz netykietę to w porządku, w drodze wyjątku może być;) Jak masz pomysł co tu jeszcze mógłbym dopisać, to wal śmiało.

tuskoid - wymiękam;) No wiesz, ja rzadko odwiedzam tę grupę.