Prostowanie aluminiowych felg

Data: 2010-07-28 13:56:20
Autor: Magic
Prostowanie aluminiowych felg
AZ pisze:
Witam,

Pogiely mi sie felgi w Zygzaku i po przeczesaniu roznych stron, forumow i precla wyszlo ze sie prostuje, zaklady prostujace mowia tak samo ale producent juz nie.

Wiec pytanie jest nastepujace: jakie niesie za soba niebezpieczenstwo
jazdy na prostowanych felgach?

Widzałem w TOMI felgę bodajże Badziaka po ODBUDOWIE, w sensie po crashu. Skoro on się nie bał na tym latać, to nie s±dzę żeby po ulicy się nie dało. A w VFR też miałem prostowane ranty ze 3 razy, zero problemów z lataniem. Gorzej, je¶li felga dostała z boku i straciła osiowo¶ć, wtedy raczej nic się z ni± nie da zrobić.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-07-28 12:06:35
Autor: AZ
On 2010-07-28, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote:

Widzałem w TOMI felgę bodajże Badziaka po ODBUDOWIE, w sensie po crashu. Skoro on się nie bał na tym latać, to nie sądzę żeby po ulicy się nie dało. A w VFR też miałem prostowane ranty ze 3 razy, zero problemów z lataniem. Gorzej, jeśli felga dostała z boku i straciła osiowość, wtedy raczej nic się z nią nie da zrobić.

Felgi sa strzelone od dolu na dziurach, ranty poszly w gore ale nawet
powietrze nie uchodzi. Sprawa z ubezpieczycielem zarzadcy w toku ale
wakacje za pasem. A wiesz cos moze o przeswietlaniu felgi? Bo w archiwum
przewija sie tez taka kwestia.

--
Artur
ZZR 1200