Prostowanie aluminiowych felg

Data: 2010-07-28 12:23:52
Autor: Piotr Klimek
Prostowanie aluminiowych felg
Dnia (Wed, 28 Jul 2010 11:31:26 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam,

Pogiely mi sie felgi w Zygzaku i po przeczesaniu roznych stron, forumow i precla wyszlo ze sie prostuje, zaklady prostujace mowia tak samo ale producent juz nie.

Wiec pytanie jest nastepujace: jakie niesie za soba niebezpieczenstwo
jazdy na prostowanych felgach? Czy da sie to zrobic dobrze tak zeby
pozniej nie zrobic sobie kuku? Czytalem o jakims przeswietlaniu przed/po
prostowaniu w celu znalezienia mikropekniec - prawda to?

Zawsze jest opcja zakupu uzywanych ale cholera wie czy tez nie prostowane.

Mialem w RF600R krzywa felge, prostowac jak najbardziej sie da, tylko
trzeba znalezc zaklad, ktory zrobi to dobrze. Ja robilem w Gdansku u
Tujko, zrobili dobrze. Felga po prostowaniu jezdzi do dzisiaj i bez
problemu sie wywaza. U mnie byl po jednej stronie rant wygiety,
prawdopodobnie po najechaniu na kraweznik/dziure.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Prostowanie aluminiowych felg