Prostowanie felg

Data: 2009-02-21 21:12:08
Autor: Alti
Prostowanie felg

Użytkownik "CUT" <cut@cut.pl> napisał w wiadomości news:gnpkf1$73n$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,

Na letnich kapciach mam 18'stki felgi. Jedna z nich lekko biła. Wykluczyłem bicie opony. Na feldze nie ma żadnych wizualnych śladów skrzywienia, ani innych uszkodzeń. Czy taką felgę da się jakoś naprawić? Czy naprostowana felga jest bezpieczna?? Jeśli to istotne to opony jakie mam to: Pirelli P Zero 245/45 R18 ZR

Jeżeli nie jest zbyt krzywa to da się ją wyprostowac. We Wrocławiu robią to dość dobrze na Trzebnickiej. Prostuje się za pomoca odpowiednich rolek dociskających felge od wewnętrznej strony. Felga zamontowana jest podczas prostowania w czymś podobnym do tokarki.
Felga jest bezpieczna ale przy kolejnym uderzeniu w tytm samym miejscu łatwiej się zegnie.
Prostowałem tak felgi w BMW e46 z oponami rozmiar 225/45/17
Wojtek

Prostowanie felg