Prostowanie felg alu - Wrocław

Data: 2009-11-23 12:05:46
Autor: Robert
Prostowanie felg alu - Wrocław
Witam

W jednym z wątków prosiłem Was o sugestie, jakie moga być przyczyny nierównomiernie wytartej opony (na obwodzie znaczna część jest OK, a około 1/5 obwodu (nie szerokości) jest starte do druta).
Stanęło na tym, że to na 99,99% krzywa felga (aluminiowa).
No więc zamierzam podjechać do jakiegoś "fachowca" i spróbować ją wyprostować.
Pytanie: gdzie we Wrocławiu takowego fachowca znajdę?
I ile zwykle zdzierają z człeka za prostowanie?

Data: 2009-11-23 17:25:06
Autor: radar
Robert pisze:
Pytanie: gdzie we Wrocławiu takowego fachowca znajdę?
I ile zwykle zdzierają z człeka za prostowanie?

Prostowałem bodajże na Grota-Roweckiego. Na Tęczowej chcieli x2 tyle. Ogólnie mało warsztatów chce się brać za prostowanie alusów.

--
radar

Data: 2009-11-23 18:38:12
Autor: WIHEDCNF
Prostowanie felg alu - Wrocław

Użytkownik "radar"

Prostowałem bodajże na Grota-Roweckiego. Na Tęczowej chcieli x2 tyle. Ogólnie mało warsztatów chce się brać za prostowanie alusów.

Ta...bo całe "prostowanie" polega na waleniu młotem, no bo już nie młotkiem po feldze...no coments.

Data: 2009-11-23 22:20:50
Autor: radar
WIHEDCNF pisze:
Ta...bo całe "prostowanie" polega na waleniu młotem, no bo już nie młotkiem po feldze...no coments.

no nie wiem czy takie "no coments" ale osobiście spotkałem się także z przetaczaniem (i miałem tak naprawione felgi) oraz prostowaniu na rolkach

--
radar

Data: 2009-11-24 14:32:21
Autor: WIHEDCNF
Prostowanie felg alu - Wrocław

Użytkownik "radar"

no nie wiem czy takie "no coments" ale osobiście spotkałem się także z przetaczaniem (i miałem tak naprawione felgi) oraz prostowaniu na rolkach

miałem na myśli fakt, że niewiele warsztatów dysponuje maszynami do prostowania felg - reszta wali młotkiem, to do tej czynności był no coments

pozdrawiam

Prostowanie felg alu - Wrocław