Prostowanie felg alu w DC

Data: 2009-03-24 15:32:37
Autor: Gregorius
Prostowanie felg alu w DC
Witam

Zbliża się wymiana ogumienia i chciałbym przy okazji zmniejszyć jajowatość felg alu i szukam jakichś fachmanów, którzy zajmują się prostowaniem. Możecie podrzucić namiary na jakieś sprawdzone warsztaty w Wa-wie lub okolicach? Najchętniej po praskiej stronie Wisły.

--
Pozdr. Gregorius

Data: 2009-03-24 15:35:29
Autor: Czarek
Prostowanie felg alu w DC

Użytkownik "Gregorius" <nie@ma.adresu.com> napisał w wiadomości news:gqaqu5$r16$1news3.onet...
[...]

Praskiej strony nie znam. Polecam warsztat na Łódzkiej w centrum. Są tam dwa ale ten  ktory mam na mysli jest w glebi podworka
pzdr
Czarek

Data: 2009-03-24 17:18:08
Autor: yabba
Prostowanie felg alu w DC

[...]

Chyba masz na myśli ulicę "Łucką".

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-03-24 17:31:33
Autor: Czarek
Prostowanie felg alu w DC
Chyba masz na myśli ulicę "Łucką".

-- Pozdrawiam,

yabba

Dokladnie tak. Sorry:)

Data: 2009-03-24 18:48:36
Autor: Paweł W.
Prostowanie felg alu w DC

Chyba masz na myśli ulicę "Łucką".

Jest jeszcze ul. Znana przy Olbrachta na Jelonkach i też ich polecam, ale z jajowatej alu to raczej nic już nie będzie dobrego..

p.

Data: 2009-03-24 19:13:35
Autor: ąćęłńóśźż
Prostowanie felg alu w DC
Ktoś pisał tu kiedyś o ul. Włościańskiej, poszukaj.
JaC

Data: 2009-03-25 12:08:54
Autor: Gregorius
Prostowanie felg alu w DC
Paweł W. pisze:

Jest jeszcze ul. Znana przy Olbrachta na Jelonkach i też ich polecam, ale z jajowatej alu to raczej nic już nie będzie dobrego..

Czy nie będzie to właśnie muszę sprawdzić - nie chce wywalać wszystkich felg w ciemno bo to jednak spora kasa kupić nowe. Wizualnie nie wyglądają, źle ale jest problem z wyważeniem kół (na 2 różnych kompletach opon) wiec podejrzewam, że są krzywe.
Może da sie wyprostować, może najgorsze przerzucę na tył albo kupie jedną albo dwie sztuki (o ile się da, ale to fabryczne fele 16" Renault i na allegro tego trochę jest) i zezłomuje te najbardziej zjechaną/-e - anyway jak warsztat prostuje to powinien też umieć sprawdzić czy jest krzywo i jak bardzo i o to mi właśnie chodzi :)

--
Pozdawiam
Gregorius

Data: 2009-03-28 08:58:24
Autor: TomiZS
Prostowanie felg alu w DC

Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:gqb6ul$j5g$1nemesis.news.neostrada.pl...

Chyba masz na myśli ulicę "Łucką".

Jest jeszcze ul. Znana przy Olbrachta na Jelonkach i też ich polecam, ale z jajowatej alu to raczej nic już nie będzie dobrego..

Korzystałem z usług warsztatu na Łuckiej (tego na brzegu) i szczerze nie polecam. Korzystałem również z usług tego na Znanej i ZTCP zrobili dobrze, tylko jakoś drogo wyszło, pomimo tego, że felgi nie były po jakiś przygodach. Chciałem je jedynie sprawdzić przed sezonem.

Ponoć najlepszy warsztat to ten Łuckiej (w głębi).

--
Pozdr.

TOMI
(Wawa Praga/Jelonki)
R216 Cabrio, R420D i MG ZS 2.5 V6.

Data: 2009-04-14 18:49:53
Autor: Artur
Prostowanie felg alu w DC
[...]

czy to ten warsztat masz na mysli? --
Pozdrawiam
/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

Data: 2009-03-24 15:40:28
Autor: Daniel 'Rogaś' Rogiński
Prostowanie felg alu w DC
Gregorius pisze:

Wa-wie lub okolicach? Najchętniej po praskiej stronie Wisły.

Grochowska - chyba 307. Zrobili całkiem dobrze.

--
z pozdrowieniami
Daniel Rogiński

Data: 2009-03-24 18:34:42
Autor: Massai
Prostowanie felg alu w DC
Daniel 'Rogaś' Rogiński wrote:

Gregorius pisze:

> Wa-wie lub okolicach? Najchętniej po praskiej stronie Wisły.

Grochowska - chyba 307. Zrobili całkiem dobrze.

Jakiś nalot? ;-) Przejmujemy grupę? ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-03-25 00:45:11
Autor: krzyss
Prostowanie felg alu w DC
Massai pisze:

Grochowska - chyba 307. Zrobili całkiem dobrze.

Jakiś nalot? ;-) Przejmujemy grupę? ;-)

Komputery sie znudzily to trzeba sie zajac czyms innym :)

--
**** krzyss vel Qkill ****

Prostowanie felg alu w DC