Prostowanie felg stalowych Katowice?

Data: 2009-03-26 11:29:20
Autor: vvv
Prostowanie felg stalowych Katowice?
Potrzebowałbym wyprostować jedną felgę stalową i co dzwonie do wulkanizatorów to albo nie prostują w ogóle albo nie prostują stalowych.
Zna ktoś jakiś zakład gdzie to robią?

Pozdrawiam

Data: 2009-03-26 13:16:03
Autor: szadok
Dnia 26.03.2009 vvv <nospa@nospam.pl> napisał/a:
Potrzebowałbym wyprostować jedną felgę stalową i co dzwonie do wulkanizatorów to albo nie prostują w ogóle albo nie prostują stalowych.
Zna ktoś jakiś zakład gdzie to robią?

Gdzieś na Panewnickiej był kiedyś baner, że prostują felgi. Ale czy
stalowe -tego nie wiem, no i numeru nie podam, bo nie znam.

Ale OIDP pomiędzy ul. Kruczą a Braci Wieczorków - prawdopodobnie ul.
Twarda. pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia

Data: 2009-03-26 16:20:03
Autor: vvv

Użytkownik "szadok" <szadok375@terramail.pl> napisał w wiadomości
[...]

Twarda 7, numer telefonu: 0322524476
Prostują tylko alufelgi tak jakby jeszcze ktoś kiedyś szukał ;)

Data: 2009-03-26 14:56:34
Autor: Adam Franik
Dnia Thu, 26 Mar 2009 11:29:20 +0100, vvv napisał(a):

Potrzebowałbym wyprostować jedną felgę stalową i co dzwonie do wulkanizatorów to albo nie prostują w ogóle albo nie prostują stalowych.
Zna ktoś jakiś zakład gdzie to robią?

Pytam calkiem poważnie; A nie taniej dokupić na alegro? Jak pogiąłem swoją
stalówke to prostowanie odbylo sie poprzez przyłożenie mlotka i i
przypie*** w niego drugim. Jeżeli uważasz że felga jest zbyt pogięta, żeby
ta meoda pomogła, to kup inną.

--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

Data: 2009-03-26 15:12:22
Autor: vvv

Użytkownik "Adam Franik" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości

[...]

No właśnie jest lekko zagięta na małym odcinku objechała z krawężnika, jak nie pójdzie wyprostować to dokupię.
http://www.oponybieznikowane.com/index.php?products=product&prod_id=405 takim czymś by to chyba zrobili, ale znaleźć kogoś kto to w ogóle robi

Data: 2009-03-26 15:37:55
Autor: Adam Franik
Dnia Thu, 26 Mar 2009 15:12:22 +0100, vvv napisał(a):

[...]

Kombinujesz jak koń pod górke. Masz dwa młotki w domu? Zdejmij koło, poloz
na ziemi, przyłóż jeden młotek i solidnie uderz drugim (dobrze zeby mial ze
3kg). Tylko uważaj zeby go nie odbiło w Twoją strone.
--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

Prostowanie felg stalowych Katowice?