Prostowanie felgi - Jezus Maria ....

Data: 2010-12-15 13:36:45
Autor: J.F.
Prostowanie felgi - Jezus Maria ....
Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w
Trochę zmroził mnie zakład - bo przy mnie wymienianio klocki z golfie II -
coś tam piłowali przy zacisku i klockach - słowem pasowali częscie
wzajemnie.

Zalezy co pilowali - bywa ze klocek jest wiekszy niz fabryka przewiduje.
Gorzej jesli ktos uzna ze latwiej mu bedzie podpilowac zacisk, bo z aluminium :-)

Koło oddałem. W oddali dało się słyszeć jeb jeb jeb. Zaciekawiony zajrzałem
a tam PAN napierdala młotem po mojej feldze !
Bo tak się panie prostuje zostałem oświecony. No moją uwagę, ze w Luboniu to
na maszynie - bzdury wszyscy młotkem maszyną tylko na końcu !

No tak mowiac szczerze to dawniej tez wszyscy mlotkiem :-)

Potem jeszcze poprosiłem o sprawdzenie tylnej felgi - jest ok - ulżyło mi bo
już nie miałem kasy a i metody mi nie pasiły.
Dokładnie 6 dni później kupowałem nowe letnie gumy. Zostałem poproszony na
wyważarkę. Tył nie do jazdy przód krzywy ale od biedy ....

Czyli od biedy sprostowali dobrze ? :-)

J.

Data: 2010-12-15 04:52:26
Autor: Czarek Daniluk
On 15 Gru, 13:36, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Rafał VFR" <rafal...@tlen.pl> napisał w

> [...]

przewiduje.
Gorzej jesli ktos uzna ze latwiej mu bedzie podpilowac zacisk, bo z

W Golfie 2 to nie czyste żeliwo ?

Pozdrawiam !

PS:
W Golfie 3 też waży co nieco za dużo jak na alu :)

Prostowanie felgi - Jezus Maria ....