Prostowanie felgi - Jezus Maria ....

Data: 2010-12-15 13:53:23
Autor: Andrzej Lawa
Prostowanie felgi - Jezus Maria ....
W dniu 15.12.2010 13:10, Rafał VFR pisze:

Koło oddałem. W oddali dało się słyszeć jeb jeb jeb. Zaciekawiony zajrzałem
a tam PAN napierdala młotem po mojej feldze !

Wolałbyś, żeby stukał kilofem? ;)

Bo tak się panie prostuje zostałem oświecony. No moją uwagę, ze w Luboniu to
na maszynie - bzdury wszyscy młotkem maszyną tylko na końcu !

Stalowe spokojnie można wypukać.

Potem jeszcze poprosiłem o sprawdzenie tylnej felgi - jest ok - ulżyło mi bo
już nie miałem kasy a i metody mi nie pasiły.

Ja takie młotkowe prostowanie miałem gratis przy okazji zmiany opon :)

Prostowanie felgi - Jezus Maria ....