Prostowanie felgi - Jezus Maria ...

Data: 2010-12-15 02:40:03
Autor: Lisciasty
Prostowanie felgi - Jezus Maria ...
On 15 Gru, 11:02, "Rafał VFR" <rafal...@tlen.pl> wrote:
Trochę zmroził mnie zakład - bo przy mnie wymienianio klocki z golfie II -
coś tam piłowali przy zacisku i klockach - słowem pasowali częscie
wzajemnie.

A co w tym dziwnego?
Swego czasu moja szwagierka o mało nie spaliła sobie opony po wymianie
klocków u jakiegoś fachofca.
Podczas normalnej jazdy śmierdziało gumą i dymek się lekki unosił,
pomogło podpiłowanie blachy w klocku hamulcowym, spaprany był przez
producenta i nie przesuwał się po jarzmie.

Pzdr.
L.

Prostowanie felgi - Jezus Maria ...