Prostowanie wklesnietej felgi

Data: 2011-09-23 15:20:24
Autor: Q
Prostowanie wklesnietej felgi
Jadac noca nie zauwazylem (dosyc niskiego)
kraweznika i niestety akurat bralem zakret...
Tylna felga (28", alu) dostala, ale jest prosta (scentrowana)
"jedynie" w jednym miejscu z lewej strony jest jakby wklesnieta
(na dlugosci ok 3-5mm, na glebokosc ok 0.5-1mm "od plaskiego").

Ogolnie rower jezdzi, ale podczas hamowania
czuje jak klocek bije mi o ta wkleslosc na feldze.

Da sie to jakos wyprostowac?

Data: 2011-09-23 21:47:34
Autor: Łukasz Goran
Prostowanie wklesnietej felgi
Hej
    Mnie coś takiego mechanik wyprostował bez żadnego kłopotu i zapewnił że wszystko będzie OK i jak do tej pory z obręczą nic się nie dizeje a juz kilka tys km po zdarzeniu ma.
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2011-09-27 15:00:37
Autor: Q
Prostowanie wklesnietej felgi
   Mnie coś takiego mechanik wyprostował bez żadnego kłopotu i zapewnił że wszystko będzie OK i jak do tej pory z obręczą nic się nie dizeje a juz kilka tys km po zdarzeniu ma.

Nie wiesz moze gdzie w Trojmiescie mogliby zrobic mi takie prostowanie
i ile to by kosztowalo?

Data: 2011-09-27 20:08:57
Autor: Łukasz Goran
Prostowanie wklesnietej felgi
Mnie to robił Jarek na Wileńśkiej tyle że w Krakowie:) Koszt... nie doliczył chyba tego do centrowania Robił to takim imadełkiem... widziałem jak to brał w każdym razie a później sobie poszedłem więc pewności nie mam, W każdym razie nic się nie dzieje złego
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2011-09-26 09:50:27
Autor: cytawa
Q pisze:

Ogolnie rower jezdzi, ale podczas hamowania
czuje jak klocek bije mi o ta wkleslosc na feldze.

Da sie to jakos wyprostowac?

Czasem da. Zobacz jednak czy ta obrecz nie zrobila sie wypukla. Wkleslosci raczej nie przeszkadzaja przy hamowaniu. Wypuklosci mozna przyklepac umiejetnie 2 mlotkami.

Jan Cytawa

Data: 2011-09-27 13:05:24
Autor: Ryszard Mikke
cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> napisał(a):
Q pisze:

> [...]

Czasem da. Zobacz jednak czy ta obrecz nie zrobila sie wypukla. Wkleslosci raczej nie przeszkadzaja przy hamowaniu. Wypuklosci mozna przyklepac umiejetnie 2 mlotkami.

Jakby mial wypuklosc, to by mu zdrowo szarpalo przy hamowaniu.
Raczej rzeczywiscie ma wkleslosc, na tyle dluga, ze klocek w nia probuje wpasc.

--
rmikke

--

Prostowanie wklesnietej felgi