Prostownik impulsowy z Allegro za ok.70zł - prośba o opinie

Data: 2010-12-15 15:34:54
Autor: Kazimierz Uromski
Prostownik impulsowy z Allegro za ok.70zł - prośba o opinie
On 15.12.2010 14:09, Przemolo wrote:
Czy ktoś korzystał może z prostowników impulsowych, które można nabyć na
Allegro za ok. 60-80zł? (zwykle mają podany max. prąd ładowania ok. 3,5A).
Potrzebuję taki, aby w razie potrzeby podładować akumulator w
samochodzie osobowym. Chciałbym, aby miał możliwość naładowania
akumulatora w 100% (zmniejszając odpowiednio prąd pod koniec ładowania
tak, aby nie odłączenie go na czas nie spowodowało jakichś uszkodzeń
akumulatora).

Za 60-80 to trochę dużo jednak, niemiecko-lidlowy 3,5A kupiłem nie tak dawno na tymże allegro za 50 z przesyłką.
Wyłącza się sam, ma 3 opcje - do mniejszych aku, zwykła i z ciut wyższym napięciem.
Ładowałem nim jakieś 30 razy (z czego większość w lesie z agregatu) i dotąd żyje.

Prostownik impulsowy z Allegro za ok.70zł - prośba o opinie