Prostownik procesorowy w Lidlu

Data: 2011-10-14 01:08:06
Autor: Arbiter
Prostownik procesorowy w Lidlu
Niedługo będzie w Lidlu znany i lubiany prostownik procesorowy do akumulatora. Niestety tym razem za 69PLN

http://fanlidla.pl/gazetka/2011.10.20.samochod/3164,Prostownik,ladowarka,akumulatora,do,samochodu,i,motocykla

Mam, uzywam i polecam

Data: 2011-10-14 18:34:24
Autor: J_K_K
Prostownik procesorowy w Lidlu
W dniu 2011-10-14 01:08, Arbiter pisze:
Nied�ugo b�dzie w Lidlu znany i lubiany prostownik procesorowy do
akumulatora. Niestety tym razem za 69PLN

JeĹĽeli ktoĹ› ma blisko Aldi,
to moĹĽe jest jeszcze ichniejsza wersja,
wzbogacona o program odświeżania i podtrzymywania akumulatora,
za 59 PLN.

--
Pzdr

JKK

Data: 2011-10-14 22:54:56
Autor: Drzewo
Prostownik procesorowy w Lidlu

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:j79oae$k7f$1speranza.aioe.org...
Jeżeli kto¶ ma blisko Aldi,
to może jest jeszcze ichniejsza wersja,
wzbogacona o program od¶wieżania i podtrzymywania akumulatora,
za 59 PLN.

Z tego co pamiętam ten też to ma. Dawno nie czytałem instrukcji, ale raczej na 90%.

Pozdrawiam,
Drzewo.
http://www.motoaukcje.eu

Data: 2011-10-15 22:33:19
Autor: cpt. Nemo
Prostownik procesorowy w Lidlu

Użytkownik "Drzewo" <drzewo@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7a7ih$sv2$1news2.ipartners.pl...

[...]

Ma, i dodatkowo zimowy wyzszy prad do szybszego ladowania, lub ladowania na mrozie.

Nemo

Data: 2011-10-15 20:55:17
Autor: Songoku
Prostownik procesorowy w Lidlu
Czy z jest sens płacić więcej za coś takiego?

http://allegro.pl/ladowarka-prostownik-oxford-oximiser-900-quady-i1861527394.html

Podoba mi się to, że można na stałe podłączyć i kabelki wyprowadzić.
W mojej kozie żeby się dostać do aku trzeba kawałek zadupka rozmontować.

Warto?

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-15 21:00:51
Autor: Monster
W dniu 2011-10-15 20:55, Songoku pisze:

Podoba mi się to, że można na stałe podłączyć i kabelki wyprowadzić.
W mojej kozie żeby się dostać do aku trzeba kawałek zadupka rozmontować.

Wyprowadź sobie gniazdko zapalniczki i po sprawie-ja tak ładuję bo do aku jeszcze ciężej się dostać.
Jeśli chodzi o prostownik z Lidla to również jestem zadowolony

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-10-15 23:16:12
Autor: marider
[...]

Kumpel to mial w warsztacie ale sie spsula. Poszukaj Optimate np taka:

http://allegro.pl/ladowarka-motocyklowa-optimate-iii-i1861170100.html

lub Oxforda 360T lub 3800. Bedziesz mial sprzet na lata i do auta tez sie przyda w razie czego.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-16 13:37:59
Autor: kapec
Prostownik procesorowy w Lidlu

lub Oxforda 360T lub 3800. Bedziesz mial sprzet na lata i do auta tez
sie przyda w razie czego.

No dobra. Ktos to ma? Uzywa?
Kupilem 2 dni temu oxforda 3800. Mial byc taki superhipermegazajebisty
co to ocenia stan aku itd. Mam aku podupadle z mojego GSXa. Podpialem
prostownik, zapala sie kontrolka Maintain i tak swieci 2 dni i nic sie
nie dzieje. A napiecie na aku 7V.
Druga rzecz. Aku w innym moto, padniete, musze ladowac takim
najzwyklejszym prostownikiem, zeby chcial troche pradu przyjac.
Ladowarka pokazuje, ze aku jest Strong, czyli naladowane i w dobrej
kondycji, oczywiscie kondycja taka ze nawet nie obroci walem.
Wszystkie tak maja czy mi sie jakis felerny trafil?

Data: 2011-10-16 20:59:02
Autor: Robert Rędziak
Prostownik procesorowy w Lidlu
On Sun, 16 Oct 2011 13:37:59 -0700 (PDT), kapec <kapec@op.pl>
wrote:

co to ocenia stan aku itd. Mam aku podupadle z mojego GSXa. Podpialem
prostownik, zapala sie kontrolka Maintain i tak swieci 2 dni i nic sie
nie dzieje. A napiecie na aku 7V.

 7V przy instalacji 12V? Masz przycisk do papieru, a nie
 akumulator.

[...]

 Miałem podobny przypadek w aucie. Nagle, ni z tego, ni z owego
 przestał kręcić. Po kilku próbach ożywienia go podjechałem do
 sklepu, który specjalizuje się wył±cznie w bateriach. Pan
 podł±czył do cud-mniut-profi testera, który wykazał że aku jest
 sprawne w 60% i nie ma sensu go jeszcze wymieniać. Podł±czyłem
 aku do auta, zakręcił raz, ale nie odpalił, za drugim też nie,
 za trzecim już tylko lampki przygasały... Prawdopodobnie
 zwarcie w jednej z cel.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-10-16 23:11:40
Autor: Tytus z domQ
Prostownik procesorowy w Lidlu
Siemka

***"Robert Rędziak"
 kapec

w Lidlu to sie chlopaki kupuje greckie ziemne orzeszki i egipskie ziemniaki a nie chinska elektronike.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-10-16 22:28:36
Autor: Robert Rędziak
Prostownik procesorowy w Lidlu
On Sun, 16 Oct 2011 23:11:40 +0200, Tytus z domQ
<tytus1@gazeta.pl> wrote:

w Lidlu to sie chlopaki kupuje greckie ziemne orzeszki i egipskie ziemniaki a nie chinska elektronike.

 Powiem Ci, że chińska latarka warsztatowa z Lidla, póki co,
 lepiej się się spisuje niż chińska latarka niewarsztatowa z
 Castoramy ;)

Data: 2011-10-17 01:03:43
Autor: Arni
Tytus z domQ pisze:

w Lidlu to sie chlopaki kupuje greckie ziemne orzeszki i egipskie ziemniaki a nie chinska elektronike.

sie nie znasz. Mam kupe sprzetu z lidla i wszystko działa. Moze dlatego, ze nie jest wcale najtanszy. A co do prostownika: mam, uzywam, działa bardzo dobrze.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-10-17 15:35:24
Autor: Andrzej
Prostownik procesorowy w Lidlu
Użytkownik "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7fhaa$kn1$1inews.gazeta.pl...
Siemka

***"Robert Rędziak"
kapec

w Lidlu to sie chlopaki kupuje greckie ziemne orzeszki i egipskie ziemniaki a nie chinska elektronike.

A ja ten lidlowy prostownik kupiłem (do orzeszków) i działa - w skucie, moto i aucie. Bez zastrzeżeń, ale ja raczej nieprzemysłowo używam.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-10-16 23:49:16
Autor: Marcin \"bydle\" Szwarc
Prostownik procesorowy w Lidlu
Użytkownik "RobertRędziak"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrnj9mhcm.3fp.rekin@drapak.wkurw.org...

7V przy instalacji 12V? Masz przycisk do papieru, a nie
akumulator.

I tu chyba pies pogrzebany. Aku powinno miec jednak ciut wiecej. Ponizej 10 to juz padaja a jak ma 7 to chyba czas wyrzucic... Z tego co wiem to procesorowe ladowarki nie uruchamiaja sie jak napiecie spada ponizej okreslonej wartosci. Moze w tym wypadku uznal, ze nie ma juz czego ladowac.

Marcin "bydle" Szwarc
bydle jakie jest każdy widzi...

Data: 2011-10-16 23:56:55
Autor: Marcin \"bydle\" Szwarc
Prostownik procesorowy w Lidlu
Użytkownik "Marcin "bydle" Szwarc"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j7fjgr$v3i$1@news.onet.pl...

Aku powinno miec jednak ciut wiecej. Ponizej 10 to juz padaja

Mialo byc, ze "padaka".

Data: 2011-10-17 06:35:47
Autor: Piotr Rezmer
Marcin "bydle" Szwarc pisze:

[...]

Sprawny głęboko rozładowany akumulator też nie zostanie wykryty przez ładowarkę. Często miałem tak± sytuację, wtedy podł±czałem taki prostownik do innego naładowanego akumulatora (wykrywał, zapalał diodę akumulator podł±czony) a następnie szybko, bez wył±czania z pr±du przepinałem go pod ten rozładowany.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-10-16 22:39:06
Autor: kapec
> [...]

> okreslonej wartosci. Moze w tym wypadku uznal, ze nie ma juz czego ladowac.

Sprawny głęboko rozładowany akumulator też nie zostanie wykryty przez

Ladowarka Oxford Maximiser 3800 podnosi aku totalnie rolzadowane o ile
napiecie w aku jest chociaz 0.3V. Tak jest przynajmniej w teorii,
dlatego tez go zakupilem, bo mam w garazu pare roznych akumulatorow,
ktorych uzywam do celow warsztatowych i czasem sie zdazy, ze ktorys mi
zejdzie ponizej 7V, a to jak powszechnie wiadomo prog, ponizej ktorego
normalna ladowarka nie wystartuje.
Co do tego aku mojego co ma 7V. Ja wiem ze to smiec, tyle, ze chcialem
sprawdzic to superhiperurzadzenie do ladowania. Zastanawia mnie,
dlaczego nie napisze, ze aku wyjebac na zlom a meczy go 2 dni, skoro
napiecie na aku pokazuje 7V i nie chce sie oprocz Maintain nic innego
zaswiecic. Myslalem, ze moze trafiony, ale skoro potrafi tak aku
meczyc przez pare dni nawet to go zostawie podpietym, niech meczy.

Data: 2011-10-17 07:51:32
Autor: Piotr Rezmer
kapec pisze:
[...]

Mierzyłem kiedy¶ natężenie pr±du pobieranego przez głęboko rozładowany akumulator. Wbrew pozorom, pocz±tkowo pr±d jest bardzo mały. Pewnie co¶ w tym czasie musi się w ¶rodku oczy¶cić :), nie wiem, może to jest wła¶nie odsiarczanie. Dopiero po długim okresie (np. 1-2 dni) pr±d potrafi wzrosn±ć np. do 2-4 amperów. Tak działa mój głupi prostownik z hipermarketu.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-10-18 00:13:32
Autor: amos
On 17 PaĽ, 07:39, kapec <ka...@op.pl> wrote:
[...]

Moze prostowik zaprojektowany jest aby obslugiwac takze akumulatory 6V
i tak go traktuje.

Ostatnio pozyczalem koledze do mocno rozladowanego aku (ok 5V) swoj
Bosch C3 i wyglada tak jakby doladowal do 6V i koniec (jest dioda
ktora pokazuje dany tryb ladowania tak samo jak w tym Lidlowym i nie
dalo sie przelaczyc recznie na 12V).

Obejsciem byloby pewnie podlaczenie jakichs 12V (innego aku) aby
prostownik wykryl odpowiednie napiecie i zaczal ladowac we wlasciwym
trybie.
Pytanie tylko jak dlugo trzeba by takie napiecie utrzymywac.

--
amos

Data: 2011-10-16 23:15:22
Autor: marider
W dniu 2011-10-16 22:37, kapec pisze:

lub Oxforda 360T lub 3800. Bedziesz mial sprzet na lata i do auta tez
sie przyda w razie czego.

No dobra. Ktos to ma? Uzywa?

Kumpel uzywa 360T do swoich zabawek juz ponad rok i nie narzeka. Drugi ma nowszy 3800 w warsztacie motocyklowym i tez dziala w porzadku wiec moze masz zajechane na maxa akumulatory ze juz nic ich nie podnosi? Jak utrzymuje tryb "maintain" to daj mu czas lub odlacz go na pol godziny i podlacz ponownie. Zobacz co sie bedzie dzialo za kolejnych pare dni (spokojnie, nie wybuchnie).

Wszystkie tak maja czy mi sie jakis felerny trafil?

Zrobilem test na swoim Optimate dla sprawdzenia czy rzeczywiscie jest taki och i ach jak o nim pisza - podlaczylem stary akumulator samochodowy z poprzedniego auta ktory stoi w garazu ponad rok czasu lato-zima nietykany, dusil aku ponad tydzien tymi swoimi programami i w koncu zregenerowal wiec IMVHO bylo warto sie "szarpnac". Oczywiscie najprosciej jest kupic nowy dobry akumulator i tyle.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-11-12 21:54:12
Autor: Gr4N4c1K
Prostownik procesorowy w Lidlu
Dnia 14-10-2011 o 01:08:06 Arbiter <niema@hotmail.com> napisał(a):

NiedÂługo bĂŞdzie w Lidlu znany i lubiany prostownik procesorowy do
akumulatora. Niestety tym razem za 69PLN

http://fanlidla.pl/gazetka/2011.10.20.samochod/3164,Prostownik,ladowarka,akumulatora,do,samochodu,i,motocykla

Mam, uzywam i polecam

sÄ… jeszcze w Lidlu przy Kasprowicza rĂłg Sokratesa

ale za to stojaczki pod samochód wyszły :/ może ktoś widział gdzie leżą?

pozdrawiam

Data: 2011-11-13 00:39:03
Autor: Arbiter
Prostownik procesorowy w Lidlu

Użytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.v4upomyaykntv0pecet1.domain.neostrada...

s± jeszcze w Lidlu przy Kasprowicza róg Sokratesa

Wszędzie ich pełno w Lidlach. Chyba rynek się nasycił a i cena wzrosła, bo kiedys kosztował 49PLN.

ale za to stojaczki pod samochód wyszły :/ może kto¶ widział gdzie leż±?

niestety nie przypominam sobie. zerknę przy okazji

Data: 2011-11-13 11:41:58
Autor: Gr4N4c1K
Dnia 13-11-2011 o 00:39:03 Arbiter <niemam@hotmail.com> napisał(a):

UÂżytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisaÂł w
wiadomo¶ci news:op.v4upomyaykntv0pecet1.domain.neostrada...

s± jeszcze w Lidlu przy Kasprowicza róg Sokratesa

WszĂŞdzie ich peÂłno w Lidlach. Chyba rynek siĂŞ nasyciÂł a i cena wzrosÂła,  bo
kiedys kosztowaÂł 49PLN.

wiesz, tego dnia kiedy byĹ‚em jak rzucili do sklepu to ludzie po dwa, trzy  brali... normalnie jak ciepĹ‚e buĹ‚eczki :) i myĹ›laĹ‚em, ĹĽe to pĂłjdzie w  dzieĹ„, gĂłra dwa. teraz byĹ‚em przez przypadek i patrze, ĹĽe leĹĽÄ…. to wziÄ…Ĺ‚em  drugi na zapas :)

ale za to stojaczki pod samochód wysz³y :/ mo¿e kto¶ widzia³ gdzie le¿±?

niestety nie przypominam sobie. zerknĂŞ przy okazji

zanabyĹ‚em jeden komplet ale okazuje siÄ™, ĹĽe przydaĹ‚y by siÄ™ jeszcze i dwa  do garaĹĽu. sprytne te stojaczki. ĹĽeby nie byĹ‚o ntg to idealnie pasuje pod  silnik mojej reverki jak stoi na centralu to przednie koĹ‚o w powietrzu :)

pozdrawiam

Data: 2011-11-13 18:58:05
Autor: Paweł.H.

Użytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.v4upomyaykntv0@pecet1.domain.neostrada...
Dnia 14-10-2011 o 01:08:06 Arbiter <niema@hotmail.com> napisał(a):

NiedÂługo bĂŞdzie w Lidlu znany i lubiany prostownik procesorowy do
akumulatora. Niestety tym razem za 69PLN

Jakim prądem to ładuje? Powinno ciągnąć chyba do ok 14,4v.
U mnie po miesięcznym postoju moto po dwóch sekundach przełącza się na zielone przy napięciu ~12,7, może 12,9.

Data: 2011-11-13 20:23:59
Autor: Arbiter
Prostownik procesorowy w Lidlu

Użytkownik "Paweł.H." <pawelhort@usunto.gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j9p0f3$obs$1news.mm.pl...

Jakim pr±dem to ładuje? Powinno ci±gn±ć chyba do ok 14,4v.
U mnie po miesięcznym postoju moto po dwóch sekundach przeł±cza się na zielone przy napięciu ~12,7, może 12,9.

gdzie¶ czytalem ze ostatnia seria była walnięta. nie działał tryb samochodowy. I ogólnie wył±cza przed czasem.
Ja mam ze starej serii i jest ok.

Data: 2011-11-14 13:08:21
Autor: J_K_K
Prostownik procesorowy w Lidlu
W dniu 2011-11-13 20:23, Arbiter pisze:

gdzie� czytalem ze ostatnia seria by�a walni�ta. nie dzia�a� tryb
samochodowy. I og�lnie wy��cza przed czasem.
Ja mam ze starej serii i jest ok.

Z bardzo starej ;-) (jeszcze bez 6V) teĹĽ jest OK.

A Aldikowy okazał się o tyle lepszy (i tańszy przy okazji),
że ma wyświetlacz LCD i można za pomocą piktogramu
+ wyświetlonego napięcia ocenić zarówno stan akumulatora "na wejściu", jak i ile jeszcze poładuje.

--
Pzdr

JKK

Data: 2011-11-14 09:51:55
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Paweł.H. napisał(a):
Jakim prądem to ładuje? Powinno ciągnąć chyba do ok 14,4v.
U mnie po miesięcznym postoju moto po dwóch sekundach przełącza się na zielone przy napięciu ~12,7, może 12,9.

kluczowa jest kolejnosc podlaczania :)
wpierw klemy, pozniej ladowarka do 220 i dopiero power :)

Tez bylem zdziwiony ze jak sie podlaczy wpierw do rpadu to poniezj po kilku sekundach swieci juz na zielono. Az wzialem instrukcje :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Prostownik procesorowy w Lidlu