Prostownik z lidla od 13 stycznia

Data: 2011-01-08 11:31:02
Autor: R2
Prostownik z lidla od 13 stycznia

"Tmek" <Tmek@dom.ek> wrote in message news:4d274e25$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
Dla chetnych, polecany i sprawdzony prostownik do aku  rzuca w lidlu 13 stycznia po 59.99pln
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_15823.htm

Jeżeli ktoś jest zainteresowany to radzę atakować lidl od rana tego 13go, ostatnim razem jak rzucili poszedłem po południu i już nie było , zjeździłem pół Poznania i udało mi się wtedy jeszcze znaleźć Lidl w którym był.

Pozdrawiam
Artur

Data: 2011-01-09 06:18:53
Autor: SP3RAX
[...]

Ostatni raz jak rzucili to poszedłem popołudniu do Lidla na ul Starołęcka i dostałem
Pozdrawiam
Piotr

Data: 2011-01-09 16:45:59
Autor: Grzybol
Użytkownik "SP3RAX" <sp3rax@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ostatnio jak rzucili to nie kupiłem. Może dlatego, że nie byłem w Lidlu... tak sobie myślę...

--
Grzybol

Data: 2011-01-23 23:09:49
Autor: R2
Prostownik z lidla od 13 stycznia

"SP3RAX" <sp3rax@klub.chip.pl> wrote
Ostatni raz jak rzucili to poszedłem popołudniu do Lidla na ul Starołęcka i dostałem

A to chyba niedawno otworzyli Lidl na Starołęckiej, bo ja nie znam Lidla na Starołęckiej w Poznaniu.

Pzdr
Artur

Prostownik z lidla od 13 stycznia