Prostownik z rozruchem

Data: 2010-12-16 23:53:15
Autor: P_ablo
Prostownik z rozruchem
Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <jarek.wojtowicz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieb9eg$pdt$1inews.gazeta.pl...
Witajcie panowie
Chciałem się zaopatrzyć w prostownik do ładowania akumulatorów
samochodowych i  po zajrzeniu na Allegro wpadły mi w oko prostowniki z
opcją rozruchu 75A. Tak się zastanawiam, czy podłączenie czegoś takiego
do nowoczesnego auta  wyposażonego w komputer i różne systemy
elektroniczne nie zrobi samochodowi i  elektronice kuku?
Bo może lepiej byłoby zainwestować w taką przenośną baterię jak ta:
http://allegro.pl/niemiecki-starter-urzadzenie-rozruchowe-kompresor-
i1361284473.html
czy coś podobnego.
Ma toto 17Ah więc w jakiś sposób mogłoby ew. wspomóc mój 75Ah akumulator
w  samochodzie... Minus tego ustrojstwa jest taki, że prostownika nie
zastąpi.

Te startery wysiadaja po pol roku nieuzywania...
Mam prostownik z funkcja startu 120 A.  To ustrojstwo najpierw podaje kilkadziesiat amper na aku przez kilka sekund a nastepnie, podczas rozruchu, wspomaga go.

Generalnie radzi sobie w przypadku silnikow benzynowych. Z dieslami ma juz niemaly problem.

--
Picasso

Prostownik z rozruchem