Prosty do dzwonienia, wybrałem dwa nieco odmi enne do 400zł

Data: 2013-02-25 14:51:04
Autor: Rabarbar
Prosty do dzwonienia, wybrałem dwa nieco odmi enne do 400zł
Muszę kupić telefon do dzwonienia, zależy mi na czasie działania, dużym czytelnym wyświetlaczu(>2"). Bezawaryjność. Cena do 400zł.

Przejrzałem obecnie sprzedawane telefony i wstępnie wybrałem dwa nieco skrajnie rózne modele:

NOKIA ASHA 206 270zł
NOKIA ASHA 309 370zł

oba słyną z długiej pracy na baterii, ten drugi jest niestety dotykowy

Czy warto spojrzeć na jakieś inne modele ?

Prosty do dzwonienia, wybrałem dwa nieco odmi enne do 400zł