Prosty dobry tani licznik rowerowy ;-)

Data: 2018-12-05 09:41:06
Autor: z
Prosty dobry tani licznik rowerowy ;-)
Używałem jakiegoś lidlowego bezprzewodowego ale umarł.
Potrzebuje zakupić z podstawowymi opcjami na długim kablu
(trenażer tylne koło)
Co tam teraz na rynku godnego uwagi i podziała parę lat? :-)

Data: 2018-12-05 14:21:29
Autor: z
Prosty dobry tani licznik rowerowy ;-)
Data: 2018-12-05 09:22:25
Autor: abn140
Prosty dobry tani licznik rowerowy ;-)
moze. z tym ze lepiej legalne chyba....
ja gustuje w najtanszych licznikach. uzywam ich do kadencji. w tesco ten najtanszy za chyba kilkanascie ziko, przedluzka i dziala, tyle ze nie pokazuje dokladnie. skacze z 86 na 90 i na 93.
ja aptekarz nie jestem i mi wystarczy.
zonie kupilem do tego samego celu z alle za podobna cene jakis przypadkowy.
ten dziala juz bez skokow, kadencje pokazuje. reszte mam gdzies.
gwarancje tez. bo oczyiwcie kabel trzeba ciac.

Data: 2018-12-06 08:59:20
Autor: Maciek
Prosty dobry tani licznik rowerowy ;-)
W dniu 05.12.2018 o 14:21, z pisze:
A może warto kupić coś takiego?

https://allegro.pl/pomiar-predkosci-i-kadencji-nadajnik-bluetooth-4-0-i7253472377.html z

....a to nie wiem jak działa. U chińczyka jest za ok. 35zł.
Od tego sezonu na rowerze używam 2x żyroskopy:

https://tinyurl.com/y9z9tnob

Dają radę jako kadencja i prędkość. Baterii nie wymieniałem jeszcze.

Komunikacja BT4.0 i Ant+.
Kilka razy nie połączyły się z tel.  Jednak to bardziej przypadłość aplikacji telefonu. Reset dobry na wszystko ;-)

W czasie jazdy zmiany są ok i nic nie skacze jak w tanich licznikach bezprzewodowych np. mając 20km/h na 0 lub 60km/h itp.
Po całkowitym zatrzymaniu prędkość spada do 0 po ok 3-4s.

Ogólnie towar ok.

Prosty dobry tani licznik rowerowy ;-)