Prosty, mocny samochod rodzinny

Data: 2013-06-06 22:07:30
Autor: atm
Prosty, mocny samochod rodzinny
Przymierzam sie do kupna nowego starego samochodu, budzet do ok 20k.
Chodzi o cos rodzinnego, moze byc kombi ale nie musi.
Po ostatnim watku tutaj wykluczam rowniez automat.
Chcialbym, zeby byl to samochod jak najprostszy, dobrze gdyby nie mial dwumasy, zaworu egr, filtra dpf. Celuje w roczniki do ok 2002 kiedy to,
odnosze wrazenie, samochody nie byly projektowane na bezproblemowe przejezdzenie gwarancji a pozniej generowanie klopotow.
Aaaa, fajnie gdyby auto dawalo jakas przyjemnosc z jazdy w postaci min 150KM. Co do paliwa, gdyby to byl prosty diesel bez tej calej w/w galanterii to super, moze tez byc benzyna, choc w tym wieku oplacalnosc gazowania jest nieco watpliwa.
Wpadly mi w oko Volvo z rocznika ok 2002, czy jest cos co je wyklucza?
Jakies grube usterki czy inne wady, brak czesci zamiennych lub ich niezdrowe ceny, skomplikowane naprawy itd.
http://allegro.pl/osobowe-volvo-4056?order=pd&string=&a_text_i[1][0]=2000&a_text_i_enabled[1][0]=1&a_text_i[1][1]=2002&a_text_i[5][0]=1900&a_text_i_enabled[5][0]=1&a_text_i[5][1]=3000&a_enum[199][2]=2&a_enum[178][1]=1
Bede wdzieczny za wszelkie sugestie rowniez w postaci innych typow.

Data: 2013-06-06 22:13:00
Autor: atm
Prosty, mocny samochod rodzinny
Wczesniej bralem tez pod uwage takie Merca, choc o wiele bardziej
podoba mi sie Volvo:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-270-stop-auto-rzeszow-C27499120.html

Data: 2013-06-06 22:31:03
Autor: ¸ukasz Olczak
In article <koqqgh$8fm$1@node1.news.atman.pl>, atm <_@vp.pl> wrote:

Wczesniej bralem tez pod uwage takie Merca, choc o wiele bardziej
podoba mi sie Volvo:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-270-stop-auto-rzeszow-C27499120.html

Z Volvo jest jeden problem - ceny cz´Ęci dajŕ po kieszeni, nawet na rynku wtórnym. Mo›e jakiĘ japoŸczyk? CoĘ pokroju Mitsubishi Space Star?

Data: 2013-06-06 22:43:52
Autor: atm
On 2013-06-06 22:31, ¸ukasz Olczak wrote:
[...]

Tak, japonczyki sa dobre. Swego czasu mialem Almere Sedana 98'
Bylb nie do zdarcia, tylko lac benzyne i smigac.
Zaraz zobacze tego Mitsubishi.

Data: 2013-06-06 22:51:34
Autor: atm
Prosty, mocny samochod rodzinny

Z Volvo jest jeden problem - ceny cz´Ęci dajŕ po kieszeni, nawet na
rynku wtórnym. Mo›e jakiĘ japoŸczyk? CoĘ pokroju Mitsubishi Space Star?

Odpada, okrutnie brzydki ;]

Data: 2013-06-07 09:19:22
Autor: Maciek
W dniu 2013-06-06 22:51, atm pisze:
Z Volvo jest jeden problem - ceny cz´Ęci dajŕ po kieszeni, nawet na
rynku wtórnym. Mo›e jakiĘ japoŸczyk? CoĘ pokroju Mitsubishi Space Star?
Odpada, okrutnie brzydki ;]
A Merc Ci się podoba??? :->

Maciek

Data: 2013-06-07 09:52:10
Autor: atm
On 2013-06-07 09:19, Maciek wrote:
[...]

W porownaniu ze Space Starem? Sliczny jest :]

Data: 2013-06-07 11:58:54
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2013-06-07 09:52, atm pisze:
W porownaniu ze Space Starem? Sliczny jest :]
Ale zaprojektowany przez księgowego...

Data: 2013-06-07 05:06:33
Autor: Bugatti
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 22:31:03 UTC+2 użytkownik ¸ukasz Olczak napisał:

Z Volvo jest jeden problem - ceny cz´Ęci dajŕ po kieszeni, nawet na rynku wtórnym.

Jestem przekonany że nigdy nie miałeś Volvo i usiłujesz wmówić kolegom nieprawdę. Ceny części do VOlvo S60 są przekroju albo nawet tańsze od VAGów. Przykłady:
http://draken.com.pl/volvo/index.php?cPath=72_75_302
http://draken.com.pl/volvo/index.php?cPath=72_78_291
http://draken.com.pl/volvo/index.php?cPath=58_65_84

Wyjątek stanowi zawieszenie Four-C oraz ASB które gdy się o nie, nie dba to ich naprawa kosztuje 4-7 tys zł.

Uważam że za cenę 20-22 tys zł można mieć super wyposażone S60 T5 albo 2.4T (2003, 2004). Biorąc pod uwagę wyposażenie jakie oferują te auta to gówienka od Volskwagena (Passat) i Audi (A4, A6) z tego rocznika powinny kosztować nie więcej jak 15 tys. zł....a że kosztują więcej i ludzie je kupują to znak się plebs sie gówno zna na samochodach i lubi wydawać kasę w błoto.

W wątku padły propozycje zakupu Peżo 407 i VW Tourana. Uważam że ci ludzie nigdy nie jeździli S60 I i ich zdanie należy zignorować.

Pozdr.

Bugatti

Data: 2013-06-07 14:12:12
Autor: Maciek
Dnia Fri, 7 Jun 2013 05:06:33 -0700 (PDT), Bugatti napisał(a):

[...]

Nie kwestionuje wyzszosci Volvo nad ludowozem i innymi szwabskimi
maszkarami, ale czy nie lepiej kupic za 10-12 tys. v70 z okolic 2000 roku i
dolozyc kilka kpln, doprowadzajc auto do stanu prawie idealnego?

v70 maja lepsze opinie niz pozniejsze modele. Mnie osobisicie tez sie nimi
lepiej jezdzilo.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-07 14:15:44
Autor: atm
Prosty, mocny samochod rodzinny

v70 maja lepsze opinie niz pozniejsze modele. Mnie osobisicie tez sie nimi
lepiej jezdzilo.

Moglbys podrzucic linka do takiego modelu? Tez wzialbym pod uwage.

Data: 2013-06-07 14:43:57
Autor: Maciek
Dnia Fri, 07 Jun 2013 14:15:44 +0200, atm napisał(a):

Moglbys podrzucic linka do takiego modelu? Tez wzialbym pod uwage.

Jako przyklad:

http://otomoto.pl/volvo-v70-2-5tdi-bezwyp-oryg-km-zarejest-C27486197.html

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-07 12:40:10
Autor: Chris
Prosty, mocny samochod rodzinny
¸ukasz Olczak nabazgrał(a):

[...]

Bzdury gadasz kolego ...widać że nigdy nie miałes Volvo i nie masz o tym pojęcia a opierasz się na plotkach ...

Mam Volvo od 7 lat i wiem jakie są ceny ...

Data: 2013-06-07 13:35:32
Autor: atm
Prosty, mocny samochod rodzinny

pojęcia a opierasz się na plotkach ...

Mam Volvo od 7 lat i wiem jakie są ceny ...

Taki model wyglada przyzwoicie, oczywiscie zagazowany:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3306549747

Data: 2013-06-07 13:54:22
Autor: Chris
Prosty, mocny samochod rodzinny
atm nabazgrał(a):

pojęcia a opierasz się na plotkach ...
Mam Volvo od 7 lat i wiem jakie są ceny ...
Taki model wyglada przyzwoicie, oczywiscie zagazowany:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3306549747

Te silniki dobrze znoszą gaz i pociągną długie lata bez remontu, o ile pamiętam to V70 wygrało test na długowierzność silnika coś ok. 700tyś bez remiontu.
Oferta wygląda na prywaną co ma swój plus, ayuto na 99% było wołem roboczym w firmie co ma zalety i minusy. Z minusów to zazwyczaj małe dbanie o auto pod względem estetycznym, ładowanie kilogramów towaru co widać po plamach brudu w bagażniku. Z zalet auto musiało być cały czas sprawne więc zazwyczaj serwisowane na bierząco często na dobrych częściach w ASO (FA = zwrot).

Data: 2013-06-07 13:59:48
Autor: Chris
[...]

Co do cen jeszcze na szybko bo tydzień temu wymieniałem:

ROZRZĄD+POMPA VOLVO C70 S40 S60 70 S80 2.0-2.5
Zakończona (czw 06 cze 2013 20:47:21 CEST) - 355,00 zł

2 x lewy + prawy AMORTYZATOR VOLVO V40 S40 PRZÓD PRAWY PO 2000 R
Zakończona (śro 29 maj 2013 08:47:18 CEST) - 129,00 zł

Amorki tył ciągle dobre od nowości, auto z 2001 roku.

Drążki + końcówki miałem kupione wcześniej coś koło 100zł

Koszty naprawy w warsztacie (nie ASO) 680 zł + 100zł nabicie i sprawdzenie klimatyzacji po 5 czy 6 latach.

Data: 2013-06-07 14:03:41
Autor: atm
On 2013-06-07 13:59, Chris wrote:
atm nabazgrał(a):

[...]

Wiesz, ten egzemplarz jest dosc przypadkowy. Mysle, ze poprosilbym znajomego z Niemie, zeby rozejrzal sie za takim modelem.
Bardzo mi sie podoba niewyzylowany silnik.
Ceny, ktore podales rowniez nie sa straszne.

Data: 2013-06-07 14:15:43
Autor: Chris

On 2013-06-07 13:59, Chris wrote:
atm nabazgrał(a):
[...]

Ja też podałem przykładowe stany przy takim aucie ... można trafić fajne sztuki w tym z salonów PL.

Bardzo mi sie podoba niewyzylowany silnik.

Można i wyżyłować bo do słynnego Forda Fokusa RS były brane właśnie silniki Volvo :)

Ceny, ktore podales rowniez nie sa straszne.

Akurat te miałem na szybko bo właśnie robiłem mały remoncik po 7 latach :)

Data: 2013-06-10 22:37:02
Autor: Jawi
W dniu 2013-06-06 22:31, ¸ukasz Olczak pisze:
[...]

Nie zgodzę się do końca. Ceny takie same jak do innych chyba.
Zresztą ja mam V40 i połowa części to od mitsubishi a druga od reno jak się nie mylę. Na razie tylko co robiłem to uszczelniacze przegubów, cena standard jak w innym aucie, i takie gówienka plastykowe przy skrzyni bo ciężko biegi wpadały, wymiana 60 pln a kupiłem je za kilkadziesiąt pln jak pamiętam. Poza tym, lać ropę i jeździć. Wdzięczne auto.

Data: 2013-06-06 23:37:58
Autor: Arbiter
Prosty, mocny samochod rodzinny

Uzytkownik "atm" <_@vp.pl> napisal w wiadomosci news:koqqgh$8fm$1node1.news.atman.pl...
Wczesniej bralem tez pod uwage takie Merca, choc o wiele bardziej
podoba mi sie Volvo:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-270-stop-auto-rzeszow-C27499120.html

hehe przebieg 166 tys, pewnie trzeba dodac zero patrzac na kierownice i worki na fotelach

Data: 2013-06-07 08:05:32
Autor: atm
On 2013-06-06 23:37, Arbiter wrote:
[...]

oraz zimowe zdjecia :]

Data: 2013-06-06 22:14:56
Autor: ddddddd
W dniu 2013-06-06 22:07, atm pisze:
[...]

może bmw 530d? w 20kpln zamkniesz się z wszystkimi remontami i nowymi oponami, pewnie też z czipem dającym jakieś 220KM. Ale to nie jest prosty diesel, common rail, egr, webasto, dużo pierdółek wymagających inwestowania (co przy cenie zakupu 10-13kpln daje duże prawdopodobieństwo niedoinwestowania przez poprzedniego właściciela), ale IMO warto - w tej cenie nie znalazłem fajniejszego (wygodniejszego, lepiej przyspieszającego) diesla (do tego dużo nie pali, 6l trasa tempem innych użytkowników, 10l przy 200km/h) aaa no i przyjemność daje tylny napęd :)

Lukasz

Data: 2013-06-06 22:20:51
Autor: atm
[...]

inwestowania (co przy cenie zakupu 10-13kpln daje duĹźe
[...]

Tak, jest to tez opcja. Dzisiaj kumpel podwiozl mnie swoja BMW 525 rocznik 2002, w bardzo dobrym stanie, ktora kupil w Hiszpanii za 1000E,
razem z wszelkimi kosztami wyszlo ok 7-8k zl.
Tyle, ze samochodem bedzie tez czesto jezdzila kobitka i ten naped na tyl, nawet po uwzglednieniu wszystkich wspomagan moze byc problemem.

Data: 2013-06-06 23:01:38
Autor: ddddddd
W dniu 2013-06-06 22:20, atm pisze:
[...]

eee tam, kontrolę trakcji ma, moja żona jet zadowolona ;) (ona jeździ jedną 530d, ja drugą) kupujesz dobre opony zimowe i letnie i po sprawie.

Lukasz

Data: 2013-06-07 08:23:13
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-06-06 22:20,  *atm* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Tyle, ze samochodem bedzie tez czesto jezdzila kobitka i ten naped na
                                                                ^^^^^^^^
tyl, nawet po uwzglednieniu wszystkich wspomagan moze byc problemem.
   ^^^
A, to w takim razie bierz tego merca ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-06-07 08:27:41
Autor: atm
On 2013-06-07 08:23, Mirek Ptak wrote:
[...]

Heh i tu mnie masz ;]

Data: 2013-06-06 22:50:07
Autor: ToMasz
W dniu 06.06.2013 22:07, atm pisze:
[...]

Sprawdź sobie Xsary, picasso, perugeoty 307, partnery berlingo ale ja polecam diesle HDI TYLKO 90 koni. one nie mają fapa dwumasy i zmienej geometrii. za 15tyś kupisz spokojnie 2005rok, reszta na naprawy/wódkę

Tomasz

Data: 2013-06-06 22:54:56
Autor: atm
Prosty, mocny samochod rodzinny

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie rowniez w postaci innych typow.

SprawdĹş sobie Xsary, picasso, perugeoty 307, partnery berlingo ale ja
polecam diesle HDI TYLKO 90 koni. one nie mają fapa dwumasy i zmienej
geometrii. za 15tyś kupisz spokojnie 2005rok, reszta na naprawy/wódkę

Tomasz

Wezme je pod uwage, jednak zrobie to w daleszej kolejnosci poniewaz:
-ta francuska jakosc jest dosc niejednorodna (fakt, ze dotyczy chyba glownie Ranaulta)
-90KM, ehhh po obecnych 150KM to bedzie ciezka rozsadna jazda ;]

Data: 2013-06-06 23:22:26
Autor: atm
On 2013-06-06 22:54, atm wrote:

Ten jest fajny:
http://otomoto.pl/volvo-s60-2-3-t5-250km-manual-C29332634.html

Data: 2013-06-07 00:57:42
Autor: Excite
W dniu 2013-06-06 23:22, atm pisze:
Ten jest fajny:
http://otomoto.pl/volvo-s60-2-3-t5-250km-manual-C29332634.html

Jesienią 2012 wydał 4000zł na lpg.
W tym samym roku wydał trochę na sprzęgło,zawieszenie, przepływkę i kilka innych rzeczy. Podobno auto jest doinwestowane i sprawne.
I na wiosne 2013 sprzedaje go ? :) Nie wydaje Ci się to dosyć dziwne ?

Data: 2013-06-07 07:08:05
Autor: ddddddd
W dniu 2013-06-07 00:57, Excite pisze:
[...]

Może ma już dość wkładania w niego pieniędzy (co nie musi koniecznie oznaczać kolejnych usterek), a może wreszcie stać go na coś lepszego. Nie każdy sprzedaje auto dopiero jak się rozsypie, u mnie czasem jest to impuls - bo mam coś innego na oku, bo mam strzał gotówki i chcę zmienić auto itp.

Lukasz

Data: 2013-06-07 09:23:04
Autor: Maciek
W dniu 2013-06-07 07:08, ddddddd pisze:
[...]
Masz rację. Ale może też do tych 14l gazu dopijać sobie 4l oleju :->

Maciek

Data: 2013-06-07 11:19:39
Autor: ddddddd
W dniu 2013-06-07 09:23, Maciek pisze:
[...]

a pewnie że może. Więcej ludzi chyba jednak sprzedaje auto bo trzeba w nie coś zainwestować. Pracując na etacie łatwo przewidzieć kiedy nas będzie stać na zmianę auta (a właściwie do kiedy na pewno nas nie będzie stać), ja akurat dziś mogę mieć ograniczone fundusze i remontuję to co mam, a jutro kupuję inne... Teraz podobnie - w auto za 10.000zł włożyłem chyba ponad 5.000 i wkładać będę dalej, ale jak bym miał pieniądze które mógłbym przeznaczyć na inne auto to pewnie bym to zrobił bez wahania, mimo że ceny nie osiągnę żadnej - bo remontuję silnik, zawieszenie a nie inwestuję w polerkę itp.

Lukasz

Data: 2013-06-07 12:17:04
Autor: J.F
Użytkownik "ddddddd"  napisał w wiadomości
[...]

A jutro zobaczysz dziury od rdzy. Warto "inwestowac" ?

J.

Data: 2013-06-07 13:24:52
Autor: ddddddd
W dniu 2013-06-07 12:17, J.F pisze:
[...]

ee tam, w rdzę inwestuję, chodzi mi o to że sprzedawany przeze mnie samochód nie ma idealnego lakieru (obtarcie itp.) bo mi to nie przeszkadza, a kupując auto z lakierem idealnym dość szybko staje się porysowane od parkowania na ogólnodostępnych parkingach

Lukasz

Data: 2013-06-11 12:52:15
Autor: Maciek
W dniu 2013-06-07 13:24, ddddddd pisze:
[...]
Kolega nie pisał raczej o rysach, czy obcierkach, ale o braku progów,
podłogi, podłużnic itp. Przy odrobinie szczęścia możesz się kiedyś z
takim czymś obudzić, bo przez przypadek dłubniesz małe oczko rdzy, które
wyszło na progu spod lakieru, a okaże się, że ten lakier to jedyna rzecz
na jakieś się próg trzyma ;-)

Maciek

Data: 2013-06-07 08:05:11
Autor: atm
On 2013-06-07 00:57, Excite wrote:
[...]

Zgadza sie, wiekszosc linkow tutaj podaje bardziej jako model ogolnie niz konkretny egzemplarz.

Data: 2013-06-07 08:26:24
Autor: Maciek
Prosty, mocny samochod rodzinny
Nie wydaje Ci się to dosyć dziwne ?

... do tego zapomniał napisać o malowanym błotniku z przodu od strony kierowcy.
Znając życie sprowadził za bezcen grzmoconego, wyklepał, samochód dalej okazał się skarbonką, sprzedaje z nadzieją na kolejnego bezawaryjnego trupa;-)

Data: 2013-06-06 23:42:38
Autor: atm
[...]

Masz na mysli np taki?
http://otomoto.pl/peugeot-307-2-0-hdi-90km-panorama-C29331043.html

Data: 2013-06-07 12:42:38
Autor: ToMasz
W dniu 06.06.2013 23:42, atm pisze:

[...]

tak.
JEśli jesteś ze śląska, to narazie mam wszystkie "obskoczone" i moim zdaniem żaden nie jest wart uwagi/pieniędzy. ten- pieniędzy. xsara 2003 kosztuje 8-9 tyś.
Silnik hdi zaczyna być legendą trwałości. Znam modele które mają grubo ponad 300 tyś i miały tylko wymianę rozrządu i zanosi się na sprzęgło. Niema wycieków, problemów. JEdno ale. 90 koni z 2 litrów, ewentualnie z 1.6litra. większe moce (100km, 136km) = fap, dwumasa, skomplikowana sprężarka=kosztowne naprawy

ToMasz

Data: 2013-06-07 13:46:29
Autor: atm
Prosty, mocny samochod rodzinny

Silnik hdi zaczyna być legendą trwałości. Znam modele które mają grubo
ponad 300 tyś i miały tylko wymianę rozrządu i zanosi się na sprzęgło.
Niema wyciekĂłw, problemĂłw. JEdno ale. 90 koni z 2 litrĂłw, ewentualnie z
1.6litra. większe moce (100km, 136km) = fap, dwumasa, skomplikowana
sprężarka=kosztowne naprawy

ToMasz

Rozumiem, czyli w razie czego bede trzymal sie 90KM.
Zastosowanie tego silnika w Peugeocie konczy sie chyba na 307, prawda? 407 ma juz mocniejsze wersje z ostrzetem?

Data: 2013-06-07 14:33:19
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2013-06-07 13:46, atm pisze:

[...]

Tak 407'ka nie miała wersji 90KM i na 99% 110KM przy silniku 2,0HDI.

Lepiej jedzie 1,6HDI 90KM od 2,0HDI 90KM i do tego mniej pali. Ale ciężko znaleźć taką bez ori fap'a i dwumasy. Do tego 1,6HDI jest troszkę delikatniejszym silnikiem.

Data: 2013-06-07 14:02:30
Autor: Chris
Prosty, mocny samochod rodzinny
ToMasz nabazgrał(a):

[...]

Silniki bardzo dobre ale za to ciągłe problemy z elektroniką w peugotach, koledze w firmie tydzień temu w czasie "przelotnych opadów" sama z siebie tylna szyba się opuściła i nie chciała podnieść, do tego ciągłe problemy ze światłami (to jego 2 albo 3 peougot i ciągle to samo, kupuje bo lubi)

Data: 2013-06-07 14:30:42
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2013-06-07 14:02, Chris pisze:

[...]

Dobrze, że Mój tego nie słyszy. Moja 307'ka SW z 2002 roku (czyli początek produkcji) jest wolna od tych wad. Generalnie największym problemem jest, jak jakiś papudrun składa auto i nie zabezpieczy miejsca przechodzenia wiązki ele z komory silnika do auta. Wtedy woda bezpośrednio kapie na BSI (centralny komp) a to już szybka droga do problemów z elektryką. Żarówki nie wymieniałem od jakiegoś roku (a mam założone Helle po 7PLN sztuka).
307'ka fajne auto a w wersji SW szklany dach robi wrażenie. Ale 90KM w tej wersji (waży praktycznie 1400kg) troszkę przy mało. Mi wystarcza, bo auto służy do wożenia rodzinki i na dojazdy do pracy. Jak chcę troszkę szybciej pojeździć to jest od tego inne auto. 2,0HDI 110KM ma już dwumasę i sporo egzemplarzy FAP"a. Wersja 136KM ma do tego turbinę VNT i ciulowy dostęp do świec żarowych. Ale zawsze do 90KM można dać jakiegoś "czipsa" i będzie 110-120KM. A wtedy autko przyjemnie jedzie...

Data: 2013-06-07 14:41:52
Autor: Chris
Prosty, mocny samochod rodzinny
Kamil 'Model' nabazgrał(a):

[...]

Wcześniej miał właśnie 307-SW a teraz 407 i w obo ma problemy z elektroniką.
Brat miał 406 Coupe i też wieczne problemy z elektroniką, szkoda że ciągle mają z tym problem bo autka mi się bardzo podobają do tego bardzo dobre silniki HDI.

[...]

U mnie w firmie/dziale dwie osoby mają właśnie HDI 2.0 ale mocy nie pamiętam a nie chce mi się iś do pokoju obok :) ,  jedna wieczne problemy ale drugie autko śmiga na razie chyba bez problemu albo nic nie mówi :) na pewno ma FAP do wymiany.
Te z problemami to kombi ale to chyba nie ma znaczenia :)

Data: 2013-06-07 10:34:50
Autor: atm
[...]

Czyli taki juz bedzie napchany zbednymi dodatkami, prawda?
http://allegro.pl/igla-peugeot-407-2-0hdi-136km-6-bieg-alu-chrom-i3305096683.html

Te 90KM, o ktorych wspominasz odnosi sie do konkretnej pojemnosci?

Data: 2013-06-06 23:36:12
Autor: Maciek
Prosty, mocny samochod rodzinny
Dnia Thu, 06 Jun 2013 22:07:30 +0200, atm napisał(a):

(...)

W 2002 roku i wczesniej nie bylo wiele tych "prostych diesli".

Jesli ma byc europejczyk i do jazdy na co dzien, to szukalbym np. Forda
Galaxy z silnikiem 2.3 i LPG. Jezdzi to calkiem zwawo, duze, pakowne.
Za 20 tys. masz szanse znalezc cos mlodszego niz 2002 r. Do 2005/2006
robili jest bez zmian.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-06 23:42:16
Autor: BUNIEK
Prosty, mocny samochod rodzinny
Witam

Z autopsji Toyota corolla poszła z przebiegiem 250kkm i było cacy  tylko eksploatacja teraz Aven jest OK 140kkm.

Toyota Avensis T25 z przed liftu 2.0 VVT-i jak ma być około 150 koni, aczkolwiek po lifcie lepsze ale droższe.
Może Honda Accord tez ok. marki premium w tej kasie to loteria BMW AUDI itp. Toyke i honde można od pierwszego właściciela znaleźć i po firmowe maja pewien + jest to segment raczej dla kogoś wyżej niż handlowiec wiec można znaleźć z przebiegiem ale nie zciorany i długo naprawiany w ASO większe firmy się nie pierdziela i tak potrzebują kosztów.

Buniek

Data: 2013-06-06 23:54:28
Autor: atm
On 2013-06-06 23:42, BUNIEK wrote:
Witam

Z autopsji Toyota corolla poszła z przebiegiem 250kkm i było cacy  tylko
eksploatacja teraz Aven jest OK 140kkm.

Toyota Avensis T25 z przed liftu 2.0 VVT-i jak ma być około 150 koni,
aczkolwiek po lifcie lepsze ale droĹźsze.
MoĹźe Honda Accord tez ok. marki premium w tej kasie to loteria BMW AUDI
[...]

Tak, Accord wyglada calkiem sensownie, dzieki za info
http://allegro.pl/honda-accord-2-0-kombi-2003-salon-polska-tanio-i3280325375.html
http://allegro.pl/honda-accord-2-2-i-cdti-sport-2004r-i3304540280.html

Data: 2013-06-07 09:24:46
Autor: glang
Prosty, mocny samochod rodzinny
Przymierzam sie do kupna nowego starego samochodu, budzet do ok 20k.
Chodzi o cos rodzinnego, moze byc kombi ale nie musi.
Po ostatnim watku tutaj wykluczam rowniez automat.

za prawie ta kase kupisz fajnego Tourana nawet w automacie bo nie wiem dlaczego NIE??
pzdr
GL

Data: 2013-06-07 12:04:58
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2013-06-07 09:24, glang pisze:
[...]

Życzę powodzenia w kupnie VW Tourana za 20kPLN. Trzeba mieć wtedy prawie drugie tyle na szybkie włożenie do auta aby jeździło...

Data: 2013-06-10 18:05:16
Autor: LEPEK
[...]

"NIE", to mówimy dzieciom neostrady, które nie potrafią sklecić jednego zdania...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-06-07 12:42:04
Autor: Chris
Prosty, mocny samochod rodzinny
atm nabazgral(a):

Wpadly mi w oko Volvo z rocznika ok 2002, czy jest cos co je wyklucza?
Jakies grube usterki czy inne wady, brak czesci zamiennych lub ich niezdrowe ceny, skomplikowane naprawy itd.

Wadliwe automatyczne skrzynie biegów, potrafily sie sypac. Poza tym auta raczej niezawodne i dobrymi silniikami, wygodnie.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Data: 2013-06-10 11:37:02
Autor: omega_fan
[...]

Ja mam tylko jedna uwage.

Jezeli na pytanie o samochod rodzinny ktos podaje Volvo S60, to chyba
upadl na glowe - siedziales w tym w ogole? To jest tragicznie ciasne z
tylu, bagaznik tez maly i masakrycznie niewygodny - jak w kazdym
sedanie. V70 to juz lepiej bo przynajmniej jakis bagaznik jest.

Za 20k kupisz spokojnie zadbanego Scenica 2 albo S/G/A i to bedzie
naprawde rodzinny samochod.

Data: 2013-06-10 04:59:04
Autor: GniewkoW.
Prosty, mocny samochod rodzinny
może takie cudeczko http://en.wikipedia.org/wiki/File:2001-2004_Dodge_Grand_Caravan.jpg
za 20k wymarasz straszą kosztami ale miłaem takiego teraz mam po 2006r więc nie mieści się w przedziale ale auta kosztowne jest tylko w wersji diesel jeśli chodzi o rozrząd a w benzynie gazik i lecimy jeśli wersja Stow'nGo jest o tyle fajna że fotele chowają się w podłogę i z 7 osobowego naprawdę wykodnego auta masz dostawcze ( dobre na krótkie zakupy z żoną :)

Pozdrawiam Ptasiek

Data: 2013-06-10 18:09:11
Autor: LEPEK
W dniu 2013-06-10 13:59, GniewkoW. pisze:
> [...]
o tyle fajna że fotele chowają się w podłogę i z 7 osobowego naprawdę wykodnego
auta masz dostawcze ( dobre na krótkie zakupy z żoną :)

To wygląda - wypisz wymaluj - jak opis półanalfabety na allegro. Brakuje tylko zaklęcia ZOBACZ na końcu ;)

Pozdr,

Data: 2013-06-10 21:22:33
Autor: atm
Prosty, mocny samochod rodzinny
Data: 2013-06-10 22:02:24
Autor: atm
On 2013-06-10 21:22, atm wrote:
A co sadzicie o takim Peugeocie?
http://otomoto.pl/peugeot-407-sw-2-0-138ps-klima-alu-serwis-C29198564.html

i taka mazda 6:
http://otomoto.pl/mazda-6-C29436132.html

Data: 2013-06-11 09:44:05
Autor: Chris

On 2013-06-10 21:22, atm wrote:
A co sadzicie o takim Peugeocie?
http://otomoto.pl/peugeot-407-sw-2-0-138ps-klima-alu-serwis-C29198564.htm
i taka mazda 6:
http://otomoto.pl/mazda-6-C29436132.html

Bita z przodu, przebiego cofnięty ... poza tym niezawodne auto, wygodne, dobre materiały ale potrafiące łapać rudą przy nadkolach i na to trzeba zwrócić uwagę. A tak to lać paliwo i jeździć ... super auto.

Data: 2013-06-11 09:44:58
Autor: Chris
Prosty, mocny samochod rodzinny
Chris nabazgrał(a):

atm nabazgrał(a):
On 2013-06-10 21:22, atm wrote:
[...]

A ... zapomniałem o jednym, nie wiedzieć czemu jest wysoko na liście aut które zmieniają właściciela bez jego zgody.

Data: 2013-06-11 15:03:07
Autor: atm
On 2013-06-11 09:44, Chris wrote:
Chris nabazgrał(a):

atm nabazgrał(a):
On 2013-06-10 21:22, atm wrote:
[...]

Ok, jeszcze jeden; wg mnie troche za piekny zeby wszystko bylo w porzadku:
http://otomoto.pl/mazda-6-2xpdc-xen-alu-skora-bos-niemcy-C29281331.html
Ja wiem, diesel, troche mala pojemnosc i moc, ale nie wszystko mozna miec. W tym wypadku rowazylbym ten konkretny egzemplarz.

Data: 2013-06-11 15:37:38
Autor: atm
[...]

Ta kratka i hak daja troche do myslenia.

Data: 2013-06-11 17:36:39
Autor: Maciek
Dnia Tue, 11 Jun 2013 09:44:05 +0200, Chris napisał(a):

Bita z przodu, przebiego cofnięty

Ja widze tylko zderzak nowszy niz reszta, ale skad wiesz, ze "bita"?

Ja tez zderzak zmienialem, ale zderzenie z kura rosolowa trudna nazwac
"biciem" :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-11 09:46:32
Autor: Chris
Prosty, mocny samochod rodzinny
atm nabazgrał(a):

A co sadzicie o takim Peugeocie?
http://otomoto.pl/peugeot-407-sw-2-0-138ps-klima-alu-serwis-C29198564.html

Jak Francuz to tylko HDI ... poza tym jak każdy Peugeot ma problemy z elektroniką ... poza tym wdzięczne i fajne autko.

Data: 2013-06-11 09:53:07
Autor: Kamil 'Model'
Prosty, mocny samochod rodzinny
W dniu 2013-06-11 09:46, Chris pisze:
atm nabazgrał(a):

[...]

Moja 307'ka nie ma żadnych problemów z elektroniką...

Data: 2013-06-11 09:53:36
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2013-06-11 09:53, Kamil 'Model' pisze:
[...]

Zresztą 206'ka Żony również...

Data: 2013-06-11 10:03:37
Autor: Chris
[...]

To masz szczęście .. kolegi z firmy (z mojego działu) zarówno stare 307:SW jak i obecne 407 sprawiają problemy z elektroniką i jest to ogólnie znany problem tej marki ... tydzieńtemu w 407 tylka szyba pod wpływem "wilgoci/deszczu?" od tak sobie się opuściła i nie można było jej zamknąć a tu burza szła wiec folia na drzwi i jazda na szybko do wasztatu. Poza tym fajner auta, mi się podobaja głównie za fajny wygląd, fajne wyposażenie, silniki HDI (podobno niezawodne)
Brat miał 406 Coupe i też miał problemy z elektroniką np. gasnące światła od tak sobie ... ASO/niezaleźne warsztay nie potrafiły znaleźć usterki mimo kosztownych wymian i napraw .

Data: 2013-06-11 17:39:17
Autor: Maciek
Prosty, mocny samochod rodzinny
Dnia Tue, 11 Jun 2013 09:46:32 +0200, Chris napisał(a):

Jak Francuz to tylko HDI

Naprawde?

A ja powiem "jak franzuz, to tylko benzynowy".

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-11 09:52:04
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2013-06-10 21:22, atm pisze:
A co sadzicie o takim Peugeocie?
http://otomoto.pl/peugeot-407-sw-2-0-138ps-klima-alu-serwis-C29198564.html
Fajne auto, ale za 16kPLN to się szuka P307 z rocznika 2005-1007 a nie P407 z 2005 roku...407'ka w cenie 16kPLN to będzie wymagała na wejściu włożenia ok. 10kPLN aby auto doprowadzić do normalnego stanu...

Prosty, mocny samochod rodzinny