Prosty, mocny samochod rodzinny

Data: 2013-06-10 11:37:02
Autor: omega_fan
Prosty, mocny samochod rodzinny
Wpadly mi w oko Volvo z rocznika ok 2002, czy jest cos co je wyklucza?
Jakies grube usterki czy inne wady, brak czesci zamiennych lub ich
niezdrowe ceny, skomplikowane naprawy itd.

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie rowniez w postaci innych typow.

Ja mam tylko jedna uwage.

Jezeli na pytanie o samochod rodzinny ktos podaje Volvo S60, to chyba
upadl na glowe - siedziales w tym w ogole? To jest tragicznie ciasne z
tylu, bagaznik tez maly i masakrycznie niewygodny - jak w kazdym
sedanie. V70 to juz lepiej bo przynajmniej jakis bagaznik jest.

Za 20k kupisz spokojnie zadbanego Scenica 2 albo S/G/A i to bedzie
naprawde rodzinny samochod.

Data: 2013-06-10 04:59:04
Autor: GniewkoW.
Prosty, mocny samochod rodzinny
może takie cudeczko http://en.wikipedia.org/wiki/File:2001-2004_Dodge_Grand_Caravan.jpg
za 20k wymarasz straszą kosztami ale miłaem takiego teraz mam po 2006r więc nie mieści się w przedziale ale auta kosztowne jest tylko w wersji diesel jeśli chodzi o rozrząd a w benzynie gazik i lecimy jeśli wersja Stow'nGo jest o tyle fajna że fotele chowają się w podłogę i z 7 osobowego naprawdę wykodnego auta masz dostawcze ( dobre na krótkie zakupy z żoną :)

Pozdrawiam Ptasiek

Data: 2013-06-10 18:09:11
Autor: LEPEK
W dniu 2013-06-10 13:59, GniewkoW. pisze:
> [...]
o tyle fajna że fotele chowają się w podłogę i z 7 osobowego naprawdę wykodnego
auta masz dostawcze ( dobre na krótkie zakupy z żoną :)

To wygląda - wypisz wymaluj - jak opis półanalfabety na allegro. Brakuje tylko zaklęcia ZOBACZ na końcu ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm