Prosty odbiornik GPS

Data: 2011-07-19 18:40:44
Autor: ToMasz
Prosty odbiornik GPS
k_cichy1@o2.pl pisze:
Którą z tych dwóch nawigacji
(...)
moglibyście polecić jako proste urządzenie do nawigacji na rower?

Ale czego Ty oczekujesz od tych urządzeń? bo to bliższe logerom, niż
nawigacjom. Może na początek spróbuj przeprowadzić analizę potrzeb, albo
spróbuj z telefonem komórkowym.
podsumowujac: zadnego bym nie polecił.

ToMasz

Data: 2011-07-20 05:42:42
Autor: k cichy1
Prosty odbiornik GPS
On 19 Lip, 18:40, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
k_cic...@o2.pl pisze:

> [...]

Ale czego Ty oczekujesz od tych urządzeń? bo to bliższe logerom, niż
nawigacjom. Może na początek spróbuj przeprowadzić analizę potrzeb, albo
Swoje potrzeby mam określone (rejestracja trasy, wskazanie aktualnej
pozycji, powrót do zaznaczonego punktu, czas działania do 18 godzin).
Wszystkie inne wodotryski (liczniki spalania kalorii, kalendarz
połowów) są mi zbedne. Ma to wspomagać mapę papierową, nie zastępować.
Telefony komórkowe i łączenie po BT odpada - dosyć szybko pada
bateria.
podsumowujac: zadnego bym nie polecił.
Z powodu?

K.

Data: 2011-07-20 17:25:30
Autor: de Fresz
Prosty odbiornik GPS
On 2011-07-20 14:42:42 +0200, k_cichy1@o2.pl said:

[...]

IMHO przemyśl jeszcze te oczekiwania, bo komfort GPSa mapowego jest nieporównywalnie wyższy od takiego bez map. Wiem że się da (sam kiedyś używałem), wiem że tak jest bardziej hard, ale jednak zdecydowanie wygodniej jest "po nowoczesnemu".

de Fresz

Data: 2011-07-20 18:56:29
Autor: ToMasz
Prosty odbiornik GPS
Swoje potrzeby mam określone (rejestracja trasy,
to masz 100zł.
wskazanie aktualnej> pozycji,
ale w jakim sensie? Bo nie chce mi sie wierzyć ze Ty odczytasz
N50.8986893 E18.016846516 i przeniesiesz to na papierową mapę + kompas!
Wtedy kumpel powinien uruchomić jakąś nawigacje w omni i powiedzieć
stary, za 3km skręcamy, nie teraz.
powrót do zaznaczonego punktu,
tego nie rozumiem, na azymut? przez łąki i lasy? rowerem?
czas działania do 18 godzin)
za +200 każdy gps pociągnie 18 godzin!
[...]
JA jestem daleki od mówienia Ci co jest dla Ciebie dobre albo nie. mogę
doradzić, dziś jak widze nietrafnie. ale kaman, nie pisz ze PDA+gps
dyskwalifikuje zasilanie!
podsumowujac: zadnego bym nie polecił.
Z powodu?
CENY! przecież to co pokazałeś to małe nic z dobrą baterią!

ToMasz

Prosty odbiornik GPS