Prosty sposób na 'rozwalenie' "mafii" przewodnickich...

Data: 2012-09-25 20:56:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Prosty sposób na 'rozwalenie' "mafii" przewodnickich...
....znalazł rząd p. premiera Tuska:
<http://www.premier.gov.pl/rzad/decyzje_rzadu/decyzje_z_dnia/projekt_ustawy_o_zmianie_ustaw,11110/>

Czekam na medialny krzyk i wycie, że losowo wybrany góral będzie mógł
wodzić grupy do schroniska na Hali Ornak albo do Moka... I już mi jest
słabo, jak przewiduję medialnym gnój.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-09-25 21:11:37
Autor: Stefan

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:hqnomq46vh6i$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

W Krakowie na Wawelu już wyją.... przewodnicy miejscy...
Tylko wykwalifikowany i egzaminowany przewodnik miejski może wciskać kit turystom...
pozdr
Stefan

Data: 2012-09-25 21:48:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Prosty sposób na 'rozwalenie' "mafii" przewodnickich...
Stefan, Tue, 25 Sep 2012 21:11:37 +0200, pl.rec.gory:
W Krakowie na Wawelu już wyją.... przewodnicy miejscy...

Znajomy mi właśnie podrzucił informację, że ta deregulacja ma polegać na
zniesieniu wymogu posiadania matury... To poderegulowali jak piernik
toruński!

--
Pozdrowienia,

Prosty sposób na 'rozwalenie' "mafii" przewodnickich...