Prosty test, czy jesteś homo...

Data: 2009-03-09 12:35:05
Autor: Hans Kloss
Prosty test, czy jesteś homo...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Zgrzesiu ty nie musisz robić tego testu...

Hehe... No i widzicie bando pedałow- wszystko się zgadza ;). No, prawie wszystko, bo mimo hektolitrów wychlanego piwa nie dałem rady wyhodować odpowiedniego kałduna...a numer z kierownicą przyprawił mnie o czkawke ;))).
J-23
PS. Co to jest "chartueuse"?? Wiedział ktoś z was (oprcz pedałow of koz) co to takiego?? Nie bede szukał na sieci bo... nie ;))

Data: 2009-03-09 07:58:19
Autor: mrdevilyn
Prosty test, czy jesteś homo...
On 9 Mar, 14:29, Roman Rumian <gerum...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
Panie Kloss,

Hans Kloss pisze:
(...)> PS. Co to jest "chartueuse"??

(...)

fajny film tam nakręcono: "Wielka cisza".
Widział go Pan ?

Toz jak bym widział to bym wiedział ;). Btw. dzięki za namiar,
spróbuje to dopaść. A, i żony spytam o ten "chartreuse", jak nie
będzie wiedziała to.. właśnie, nie bardzo wiem jak to zinterpretować w
razie czego. No bo na kolorach i deserach się zna, latte i cappucino
pija, do publicznego kibla nie wejdzie poza jakimis zupełnie
extremalnymi sytuacjami, kierownice zawsze w obyu łapkach trzyma...
nie, no MUSI wiedziec to to jest "chartreuse" ;).
J-23

Prosty test, czy jesteś homo...