Prosty wałek w jednym z wojewódzkich szpitali... 864 00 zł / rok

Data: 2009-07-13 18:54:55
Autor: neptyk
Prosty wałek w jednym z wojewódzkich szpitali... 864 00 zł / rok
Witam, wjeżdżam na parking w szpitalu wojewódzkim w mieście dajmy na to "n", stoi cieć i zbiera po 2 złote od auta wjeżdżającego na parking, zapłaciłem 2 zł i nie dostałem potwierdzenia... Dzień później znów podjeżdżam i to samo - upominam się o paragonik, cieć daje mi paragonik z drugiej ręki, gdzie trzymał jeszcze ze 3-4 gotowce wydrukowane 2h wcześniej jak doczytałem. W oczekiwaniu na żonę zbliżyłem się z fajeczką do pana ciecia i obserwuję - co 10-15 samochód dostaje paragon na żądanie, w momencie braku paragoników cieć idzie do budki i dodrukowywuje kilka sztuk. W ciągu godziny bez paragonu wiechało na parking 80 samochodów, w ciągu całej doby będzie ich z 800 jak nie więcej, wszak to szpital wojewódzki :). No to liczymy - 800 samochodów na dobę po 2 zł, mamy w tych 2 zł 22% vatu czyli ok. 36 gr - wynik: 288 zł za sam podatek vat za dzień. Mnożymy razy... hmm 300 (odjąłem święta, część weekendów itp): 288 x 300 = 86400 na rok to minimum i to z samego vatu wyłącznie z parkingu...
Pytam się - taka kwota wyłącznie z jednego szpitala w jakiś sposób uratuje budżet swą kroplą w morzu, komuś innemu nabije kieszeń, a innemu, który wie o całej sprawie także.
Polak potrafi, co?
Jeśli przeczyta to ktoś, kto chciałby rozdmuchać tą aferkę proszę o kontakt

pozdrawiam!

Data: 2009-07-14 07:47:35
Autor: Jacek
Prosty wałek w jednym z wojewódzkich szpitali... 86400 zł / rok
Dokładnie to samo widziałem w powiatowym u nas przez ładnych pare lat. Po zwolnieniu części ochroniarzy drukują paragony jak należy.
Jacek

Prosty wałek w jednym z wojewódzkich szpitali... 864 00 zł / rok