Prosty wzmacniacz - jaki?

Data: 2009-03-07 15:33:55
Autor: ChOpLaCz
Prosty wzmacniacz - jaki?
Witam,

Przepraszam za wejscie, ale nie wiem czy temat jest bardziej "komputerowy" czy "audio" a grup audio cale mrowie.

Jezeli babol - prosze o przekierowanie. Do rzeczy.

Cale zycie mialem zapiete do kompa stuletnie wzmacniacze DIORA (zamiast na strych czy w smietnik ladowaly kolo kompa). Do 2 kanalow i 2x70W ALTONow wystarczalo. Niestety kolejne wzmaki mocno sie zuzyly :). Czas na zmiane i... problem. Nie potrzebuje niczego wyszukanego. Powiem wiecej - szukam czegos wrecz prymitywnego (i taniego!) co pociagnie te kolumny i pozwoli wpiac sluchawki.

Zadnych bajerow - 5.1, 7.1 i 100.1 ;)
Czy takie prymitywne rzeczy robi sie jeszcze?
Jezeli tak - bede wdzieczny za sugestie.

pozdr

Data: 2009-03-07 15:53:39
Autor: PesTYcyD
Prosty wzmacniacz - jaki?
Odpowiedź jest prosta: jakikolwiek. A po więcej szczegółów udaj się na odpowiednią grupę.

Data: 2009-03-07 17:08:27
Autor: ChOpLaCz
Prosty wzmacniacz - jaki?

Odpowiedź jest prosta: jakikolwiek.

No wlasnie. :)
Wrocilem z RTV AGD.
Zestawy kina domowego, cuda wianki, HDMI itp.
Solo wzmaki - ZERO - chyba ze cos znow bardzo
topowego po 2K za wzmak. Nic srodka.

pozdr

Data: 2009-03-07 19:27:59
Autor: Shooter
Prosty wzmacniacz - jaki?

Jakikolwiek i tanio: przejrzyj allegro http://allegro.pl/20120_wzmacniacze.html?order=t&view=gtext

--
Shooter

Data: 2009-03-07 22:57:17
Autor: Mateusz
Prosty wzmacniacz - jaki?
Użytkownik ChOpLaCz napisał:
[...]

a moze chcesz podniesc jakosc dzwieku? kup sobie odsluchy aktywne, jakies do 1600 za pare a do tego EMU-0202 profi karte zewn - ma oddzielny studyjny amp sluchawkowy :)

Data: 2009-03-07 16:58:19
Autor: G Nowak
Prosty wzmacniacz - jaki?
[...]

Moj koles mial Cambridge A1 - dalo sie go sluchac i tanio kosztowal.

--
pozdr

Data: 2009-03-07 19:43:22
Autor: Reksio
Prosty wzmacniacz - jaki?
Jezeli babol - prosze o przekierowanie. Do rzeczy.

Udaj się na pl.misc.elektronika
Uzyskasz konkretną informację zarówno na temat posiadanego wzmacniacza, jak i nowoczesnych, które mimo super recenzji potrafią rozczarować.

Pozdrrr... Reksio

Data: 2009-03-08 08:32:31
Autor: M
Prosty wzmacniacz - jaki?

Data: 2009-03-08 09:02:00
Autor: ToMasz
Prosty wzmacniacz - jaki?

Data: 2009-03-08 16:18:39
Autor: Benek
Prosty wzmacniacz - jaki?

Data: 2009-03-08 18:08:31
Autor: ChOpLaCz
Prosty wzmacniacz - jaki?

Jak jestes z wawy to mam starego sprawnego technicsa

Ups... to dzieli nas jakies 460 km ;)
Ale wielkie dzieki za checi i oferte.

pozdr

Prosty wzmacniacz - jaki?