Proszê o polecenie filmów familijnych.

Data: 2009-06-04 19:23:25
Autor: Tomek Kańka
Proszê o polecenie filmów familijnych.
¿eby nam siê <ontogeneza@o2.pl> napisał(a)
Poleæcie proszê filmy, które mo¿naby ogl±daæ z dzieciakami. Tzw. komedie familijne (mog± byæ przygodówki), ale naprawdê ¶mieszne (nie ba¶nie i bajki). Co¶ jak "Nim's Island" albo "VR". Oczywi¶cie z lektorem lub dubbingiem.

Nie napisałaś w jakim wieku dzieci, ale jeśli "Wyspa Nim" to może
"Noc w muzeum ("dwójki" nie widziałem, ale jest teraz w kinach), jeśli
dziewczynki to "Hannah Montana" (podobno nie takie złe), albo jakiś "High
School Musical". Z trochę mniej śmiesznych, ale fajnych to "Koralina", albo "Most do Terabitii". W C+ latał jakiś "Strażacki pies", czy cos takiego, ale moja 9-letnia córka
nie mogła oderwać oczu.

P.S. Co to VR?

--
Tomek