Prosz臋 20 deko tylko cieniutko pokroi 膰...

Data: 2011-04-20 11:27:11
Autor: jadrys
Prosz臋 20 deko tylko cieniutko pokroi 膰...
W dniu 2011-04-20 10:46, boukun pisze:
Cz臋sto w sklepach widz臋 kupuj膮ce w dziale mi臋snym kobiety, kt贸re kupuj膮 zalegaj膮ce p贸艂ki kie艂baski... I cz臋sto s艂ysz臋, jak m贸wi膮, prosz臋 dwadzie艣cia deko, tylko cieniutko pokroi膰...

Ja pierdol臋, ale mi dobrobyt nasta艂,ludzie kupuj膮 na dekagramy kie艂baski, i k艂ad膮 je na chleb tak cieniutko pokrojone, 偶e a偶 prze艣wita...

Ja tam w PRLu jad艂em kie艂basy p臋tami, bez chleba, zawsze mia艂em pe艂n膮 lod贸wk臋 przer贸偶nych kie艂bas, o jakich dzisiaj mo偶na tylko poma偶y膰. Moje dzieci nie zaznaj膮 takiego szcz臋艣cia, jakie ja mia艂em w dzieci艅stwie... Dobre czasy min臋艂y bezpowrotnie...

boukun

A w pobliskim miasteczku prawie polowa produkt贸w spo偶ywczych to erzac. Sztuczny ser, sztuczne mas艂o itd.  O sklepach z parszywymi u偶ywanymi ciuchami powstaj膮cymi jak grzyby po deszczu juz pisa艂em... Tak Polacy robi膮 si臋 coraz bogatsi... a podobno b臋dzie jeszcze lepiej.. Niech 偶yje kapitalizm..T*u, t*u, t*u!

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-04-20 13:08:30
Autor: boukun
Prosz臋 20 deko tylko cieniutko pokroi膰...

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iom9uh$ucb$1news.onet.pl...
[...]

I pomy艣le膰, w PRLu to si臋 z tego 艣miali艣my, ogl膮daj膮c film "Oto Ameryka"...

boukun

Data: 2011-04-20 18:45:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-20 13:08, boukun pisze:

[...]

Ale czy naprawd臋 Polacy tego chcieli?

Data: 2011-04-21 08:44:59
Autor: cirrus
Prosz臋 20 deko tylko cieniutko pokroi膰...
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ion2k5$8mc$2news.onet.pl...

A ty wiesz czego Polacy chcieli?

--
stevep

Data: 2011-04-21 20:05:22
Autor: boukun
Prosz臋 20 deko tylko cieniutko pokroi膰...

U偶ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ioojpi$dlm$1news.vectranet.pl...
[...]

http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2008/08/nie_dla_bydla.jpg

boukun

Prosz臋 20 deko tylko cieniutko pokroi 膰...