Proszę 20 deko tylko cieniutko pokroić...

Data: 2011-04-20 02:41:58
Autor: J-23
Proszę 20 deko tylko cieniutko pokroić...
On 20 Kwi, 10:46, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Cz sto w sklepach widz kupuj ce w dziale mi snym kobiety, kt re kupuj
zalegaj ce p ki kie baski... I cz sto s ysz , jak m wi , prosz dwadzie cia
deko, tylko cieniutko pokroi ...

Ja pierdol , ale mi dobrobyt nasta ,ludzie kupuj na dekagramy kie baski, i
k ad je na chleb tak cieniutko pokrojone, e a prze wita...

Ja tam w PRLu jad em kie basy p tami, bez chleba, zawsze mia em pe n lod wk
przer nych kie bas, o jakich dzisiaj mo na tylko poma y . Moje dzieci nie
zaznaj takiego szcz cia, jakie ja mia em w dzieci stwie... Dobre czasy min y
bezpowrotnie...

boukun

mam w d... swieta, jutro lece do Kopenhagi

Data: 2011-04-20 11:54:42
Autor: Arab
Prosze 20 deko tylko cieniutko pokroic...
Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal
mam w d... swieta, jutro lece do Kopenhagi

Na zmywak?

Data: 2011-04-20 02:59:52
Autor: J-23
On 20 Kwi, 11:54, "Arab" <a...@wp.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal

> mam w d... swieta, jutro lece do Kopenhagi

Na zmywak?

tak na zmywak do corki, cos jej pozmywam przy okazji

Proszę 20 deko tylko cieniutko pokroić...