Proszę 20 deko tylko cieniutko pokroić...

Data: 2011-04-20 15:34:16
Autor: cirrus
Proszę 20 deko tylko cieniutko pokroić...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iom72d$oa1$1mx1.internetia.pl...
Często w sklepach widzę kupujące w dziale mięsnym kobiety, które kupują zalegające półki kiełbaski... I często słyszę, jak mówią, proszę
dwadzieścia  deko, tylko cieniutko pokroić...
Ja pierdolę, ale mi dobrobyt nastał,ludzie kupują na dekagramy
kiełbaski, i  kładą je na chleb tak cieniutko pokrojone, że aż
prześwita...
Ja tam w PRLu jadłem kiełbasy pętami, bez chleba, zawsze miałem pełną
lodówkę  przeróżnych kiełbas, o jakich dzisiaj można tylko pomażyć. Moje
dzieci nie  zaznają takiego szczęścia, jakie ja miałem w dzieciństwie...
Dobre czasy minęły  bezpowrotnie...
boukun

To załóż sobie okulary, nie dalej jak wczoraj na oko ponad siedemdziesięcioletnia babcia kupiła tuż przede mną wędliny za 151 zł- zaplacila bez mrugniecia okiem.

--
stevep

Proszę 20 deko tylko cieniutko pokroić...