Prosz? bardzo - skimmer pozabankomatowy

Data: 2011-02-02 21:16:53
Autor: xbartx
Prosz? bardzo - skimmer pozabankomatowy

http://niebezpiecznik.pl/post/skimmer-w-lusterku/

Jak widać pomysłowość skimmerów jest w zasadzie nieograniczona i jakby nie patrzeć na taką sztuczkę prawdopodobnie dałby się załapać nawet najbardziej podejrzliwy bankomatowy klient. Cóż wychodzi na to, że pomysł ze specjalnym kontem stricte do wypłat bankomatowych, na którym zwykle za wiele nie leży, jest jak na razie najbardziej bezpieczny i odporny na coraz to nowe patenty skimmerów.

Data: 2011-02-03 07:26:07
Autor: Jacek Politowski
ProszÄ? bardzo - skimmer pozabankomatowy
In article <iichk5$u68$1@news.net.icm.edu.pl>
xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

[...]

Są ludzie, którzy używają np. nieważnej karty, albo jakiejś
promocyjnej typu "Vitay" do twierania drzwi. Są więc ludzie jeszcze
bardziej niż najbardziej podejrzliwi. ;-)

Poza tym - kamerka nie zadziała na zakrywających klawiaturę - czyli
nawet zwykły "najbardziej podejrzliwy" jest bezpieczny przed akurat
tym atakiem.

--
Jacek Politowski

Data: 2011-02-03 00:52:22
Autor: luc
On 3 Lut, 08:26, Jacek Politowski <so...@nie.istnieje> wrote:
In article <iichk5$u6...@news.net.icm.edu.pl>

xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Poza tym - kamerka nie zadziała na zakrywających klawiaturę - czyli
nawet zwykły "najbardziej podejrzliwy" jest bezpieczny przed akurat

Wszystko zależy od sposobu, w jaki się zakrywa klawiaturkę:

goo.gl/aTOca

http://niebezpiecznik.pl/post/bankomat-skimmer-i-nieuzasadniony-hurraoptymizm-polskich-mediow/

pzdrwm
luc

Data: 2011-02-03 09:30:21
Autor: Jacek Politowski
ProszÄ? bardzo - skimmer pozabankomatowy
In article <1e86fbb4-3e5f-463c-a466-f15aed8bc2e4@y31g2000prd.googlegroups.com>
luc <bananek@gmx.net> wrote:
[...]

A i to nie musi wystarczyć. Bylejaka kamerka termowizyjna zwykle
wystarczy do odczytania wciskanych klawiszy jeszcze trochę czasu po
odejściu od bankomatu.
(zimą rękawiczki być może wystarczająco zabezpieczają, ale testów
w tym zakresie nie widziałem :-)

--
Jacek Politowski

Data: 2011-02-03 08:42:32
Autor: Lisciasty
On 3 Lut, 10:30, Jacek Politowski <so...@nie.istnieje> wrote:
A i to nie musi wystarczyć. Bylejaka kamerka termowizyjna zwykle
wystarczy do odczytania wciskanych klawiszy jeszcze trochę czasu po
odejściu od bankomatu.

Czyli wystarczy obmacać dookoła cały bankomat, opukać ściany, zajrzeć
za okoliczne wystające elementa a na koniec opsikać klawiaturę za
pomocą podręcznego pojemniczka z ciekłym azotem. W zasadzie banalne :]

Pzdr.
L.

Data: 2011-02-03 10:43:45
Autor: Rafal M
On 3 Lut, 17:42, Lisciasty <liscia...@post.pl> wrote:

Czyli wystarczy obmacać dookoła cały bankomat, opukać ściany, zajrzeć
za okoliczne wystające elementa a na koniec opsikać klawiaturę za
pomocą podręcznego pojemniczka z ciekłym azotem. W zasadzie banalne :]

A najlepiej to zrezygnowac z gotowki w ogole :)
Drogie to jest, nie ekologiczne, ciezkie, nie praktycze, przenosci
rozne syfy itd

Pozdrwiam
Rafal

Data: 2011-02-03 20:10:13
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Thu, 03 Feb 2011 08:42:32 -0800, Lisciasty napisał(a):

[...]
Ooo a za ile mozna kupic bylejakie kamerki termowizyjne?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-02-04 08:52:52
Autor: Marx
On 03.02.2011 20:10, Jaroslaw Berezowski wrote:
[...]

też jestem ciekaw, bo z tego co wiem to ten sprzęt jest droższy niż cały bankomat z zawartością...
Marx

Data: 2011-02-04 08:30:01
Autor: xbartx
Dnia Fri, 04 Feb 2011 08:52:52 +0100, Marx napisał(a):

też jestem ciekaw, bo z tego co wiem to ten sprzęt jest droższy niż cały
bankomat z zawartością...

E tam, pewnie można ściągnąć na ajfona za 0,99 ;)

--
xbartx

Data: 2011-02-04 12:47:22
Autor: SERG
ProszÄ? bardzo - skimmer pozabankomato wy

też jestem ciekaw, bo z tego co wiem to ten sprzęt jest droższy niż cały
bankomat z zawartością...
Marx

zaleĹźy jaka
tu masz przykladowe ceny http://www.test-therm.com.pl/ir/kamera_temowizyjna.htm

Data: 2011-02-05 01:46:24
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Fri, 04 Feb 2011 12:47:22 +0100, SERG napisał(a):

zaleĹźy jaka
tu masz przykladowe ceny
http://www.test-therm.com.pl/ir/kamera_temowizyjna.htm
No sama taniocha. Dodajac koszt ryzyka (w tym tego, ze ktos sprywatyzuje te kamere zostawiona bez dozoru), nie bardzo sie chyba oplaci.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-02-05 07:03:06
Autor: Jacek Politowski
ProszÄ? bardzo - skimmer pozabankomatowy
In article <slrnikktdd.46t.sorry@trek.localdomain>
Jacek Politowski <sorry@nie.istnieje> wrote:

[...]

A jednak było i coś o rękawiczkach:
http://lcamtuf.coredump.cx/tsafe/

Swoją drogą - ciekawe jak tanio da się wyprodukować kamerkę/aparat
termowizyjny.

Choćby patrząc na to, że amatorzy fotografii IR demontują filtry
podczerwieni ze zwykłych aparatów, za to montują filtry światła
widzialnego - i robią zdjęcia IR. Są także aparaty które mają
fabryczny "night vision" (czyli pewnie fabrycznie nieco wyższą czułośc
na IR). Albo popatrzcie sobie przez aparat z telefonu komórkowego na
diodę pilota od telewizora.

Założę się, że da się wyprodukować duużo taniej niż te przykłady,
które padały w tym wątku.

--
Jacek Politowski

Data: 2011-02-05 18:44:13
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Sat, 05 Feb 2011 07:03:06 +0000, Jacek Politowski napisał(a):

Założę się, że da się wyprodukować duużo taniej niż te przykłady, które
padały w tym wątku.
Ale te twoje przyklady powyĹźej to nie sa urzadzenia termowizyjne, bo te musza lapac przynajmniej zakres 5um (najlepiej 8-14). Najtansze matryce mikrobolometryczne to kilka tys. zielonych za sztuke :( + optyka gemanowa = spory koszt.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-02-05 20:14:12
Autor: Michal Tyrala
On 05 Feb 2011 07:03:06 GMT, Jacek Politowski wrote:
[...]

Termowizja i to powyzej to są troche inne zakresy IR...

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Prosz? bardzo - skimmer pozabankomatowy