Prosze, kto ma wage i takie kolo?

Data: 2009-11-09 17:34:19
Autor: Strachu S.
Prosze, kto ma wage i takie kolo?
Prosba, musze podać wage kurierowi, a nie mam ŻĄŃĘ wagi w domu - nie będę taszczył koła na targ przez kilometr.

dlatego proszę o pomoc:

Czy ktoś mający koło w garażu i wagę może mi powiezieć ile waży felga stalowa z oponą?

Rozmiar koła FELGA STALOWA 5*100, ET38, OPONA ZIMOWA 195/65/R15.
Lub najbliższe temu rozmiarowi.
Ile może ważyć sztuka?

Prosż kogoś życzliwego posiadającego takie lub podobne koło i wagę o zważenie.

Bardzo dziekuję za pomoc i dobry uczynek.

Strachu S.

Data: 2009-11-09 17:42:05
Autor: to
Strachu S. wrote:

Rozmiar koła FELGA STALOWA 5*100, ET38, OPONA ZIMOWA 195/65/R15. Lub
najbliĹźsze temu rozmiarowi.
Ile może ważyć sztuka?

Ja Ci mogę zważyć 205/55/R16.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-09 18:51:50
Autor: Strachu S.
Prosze, kto ma wage i takie kolo?
Ja Ci moge zwazyc 205/55/R16.

Tak, proszę serdecznie.

Strachu S.

Data: 2009-11-09 18:21:11
Autor: to
Prosze, kto ma wage i takie kolo?
Strachu S. wrote:

Ja Ci moge zwazyc 205/55/R16.

Tak, proszę serdecznie.

Felga 16/6,5" waĹźy 8,5 kg
Opona 205/55/R16 (pod ręką miałem dwie dość zużyte) waży 8-8,5 kg

--
cokolwiek

Data: 2009-11-09 20:45:17
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Prosze, kto ma wage i takie kolo?
Dnia 09.11.2009 to <to@abc.xyz> napisał/a:
Strachu S. wrote:

Ja Ci moge zwazyc 205/55/R16.

Tak, prosz? serdecznie.

Felga 16/6,5" wa?y 8,5 kg
Opona 205/55/R16 (pod r?k? mia?em dwie do?? zu?yte) wa?y 8-8,5 kg

Felgi alu są cięższe niż stalówki. Tak gwoli uzupełnienia. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-11-09 20:04:23
Autor: to
Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

Felgi alu są cięższe niż stalówki. Tak gwoli uzupełnienia.

Zależy które, póki jeszcze używałem felg stalowych do zimówek to koła zimowe były zdecydowanie cięższe niż letnie, na alu. Być może jakiś wpływ miała opona, ale trudno mi powiedzieć jaki.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-09 18:49:57
Autor: Strachu S.
Prosze, kto ma wage i takie kolo?
Czy ktoś mający koło w garażu i wagę może mi powiezieć ile waży felga stalowa z oponą?
> Rozmiar koła FELGA STALOWA 5*100, ET38, OPONA ZIMOWA 195/65/R15.

Jest to felga i koło typowa dla Golfa III i chyba IV, oraz dla Octavii 1 Tour.
Podobną felgę i oponę ma Toyota Avensis.

Strachu S.

Data: 2009-11-09 19:40:43
Autor: Diseq
Strachu S. pisze:

Jest to felga i koło typowa dla Golfa III i chyba IV, oraz dla Octavii 1 Tour.
  No jak Golf III to nie IV . różnią się ilością śrub. Ale to mały drobiazg :)

Data: 2009-11-09 20:20:20
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik Diseq napisał:
Strachu S. pisze:

Jest to felga i koło typowa dla Golfa III i chyba IV, oraz dla Octavii 1 Tour.

 No jak Golf III to nie IV . różnią się ilością śrub. Ale to mały drobiazg :)

Golf 3 GTI miał jak najbardziej 5x100 ;P więc odpowiedź nie do końca prawidłowa :)

Pozdrawiam !!!

Data: 2009-11-09 21:07:22
Autor: Diseq
Czarek Daniluk pisze:
Użytkownik Diseq napisał:
Strachu S. pisze:

[...]

Również pozdrawiam :)

Data: 2009-11-09 20:16:03
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Prosze, kto ma wage i takie kolo?
Podobną felgę i oponę ma Toyota Avensis.

Moze podobna, ale dziwnym trafem chyba najczesciej spotykane (moze przezemnie, ale zdarza mi sie wlasnie taka jezdzic) sa 17".

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-11-10 08:43:48
Autor: wchpikus
Prosze, kto ma wage i takie kolo?
Witam!

Rozmiar koła FELGA STALOWA 5*100, ET38, OPONA ZIMOWA 195/65/R15.

felga stalowa z oponą Dębica Navigator 195/65R15 napompowana powietrzem, waga 13,5kg

Prosze, kto ma wage i takie kolo?