Prosze, kto ma wage i takie kolo?

Data: 2009-11-09 18:49:57
Autor: Strachu S.
Prosze, kto ma wage i takie kolo?
Czy ktoś mający koło w garażu i wagę może mi powiezieć ile waży felga stalowa z oponą?
> Rozmiar koła FELGA STALOWA 5*100, ET38, OPONA ZIMOWA 195/65/R15.

Jest to felga i koło typowa dla Golfa III i chyba IV, oraz dla Octavii 1 Tour.
Podobną felgę i oponę ma Toyota Avensis.

Strachu S.

Data: 2009-11-09 19:40:43
Autor: Diseq
Strachu S. pisze:

Jest to felga i koło typowa dla Golfa III i chyba IV, oraz dla Octavii 1 Tour.
  No jak Golf III to nie IV . różnią się ilością śrub. Ale to mały drobiazg :)

Data: 2009-11-09 20:20:20
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik Diseq napisał:
Strachu S. pisze:

Jest to felga i koło typowa dla Golfa III i chyba IV, oraz dla Octavii 1 Tour.

 No jak Golf III to nie IV . różnią się ilością śrub. Ale to mały drobiazg :)

Golf 3 GTI miał jak najbardziej 5x100 ;P więc odpowiedź nie do końca prawidłowa :)

Pozdrawiam !!!

Data: 2009-11-09 21:07:22
Autor: Diseq
Czarek Daniluk pisze:
Użytkownik Diseq napisał:
Strachu S. pisze:

[...]

Również pozdrawiam :)

Data: 2009-11-09 20:16:03
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Prosze, kto ma wage i takie kolo?
Podobną felgę i oponę ma Toyota Avensis.

Moze podobna, ale dziwnym trafem chyba najczesciej spotykane (moze przezemnie, ale zdarza mi sie wlasnie taka jezdzic) sa 17".

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Prosze, kto ma wage i takie kolo?