Prosze nie zasypiac! ( Traktat w Rydze; Specter juz nie atakuje)

Data: 2010-08-12 11:15:13
Autor: Me
Prosze nie zasypiac! ( Traktat w Rydze; Specter juz nie atakuje)
Polskie teryny zgodnie z Traktaten Ryskim 1921

sa we wschodnio - centro - poludniowej Pennsylvanii; po czesci sa one
lustrzanym odbiciem Polski ale z jeziorem zamiast Baltyku.

Duze nszanse w koncu na wprowadzenie traktatu.

To byl motyw za zamordowaniem oficerow ktorzy chceli wprowadzic
Tractat w zycie;
i za barbarzynskim zbombardowaniem Krolewca, udajac pozniej ze moze to
tylko drezno zostalo zbombardowane (jako faszystow wlasne. Niektore z
tych wydarzen albo dyskusji o nich wciaz pamietam.

 Prawdopodobnie mordowane kazdego ktop wspomnial Traktat.

Prosze spetrawdzic co Ciechanowski, Biddle i Potocki miecli do
powiedzenia w ich dokumentach.

Ciechanowski - ambasadoe Poski do USA - w 46 "can not communicate with
Poland any more and can not continue function"

Bidle - 1947 or 48 ( from my memory tylko) - zrywam stosunki
dyplomatyczne z Polska, z powodu walk partyzanckich w lasach ( przeciw
fasszzystom i komunistom to bylo, az to smierci).

To byl Ambasador USa do Polski, ktory poznije mieszal w Polsce jako
szpieg ( podobnie do Roosweltow); wciaz pretenduje na tej linii;
mieszak w Filadelfii jak wszyscy inni aktorzy tych wydarzen; ale tez
jest poparcie w Filadelfii - prosze nie spac. Ja wracam do officu ale
wciaz walcza ze mna w USA Senate twierdzac ze mam nie jesc i nie spac
w zadnym lozku ( spie czesto nad woda tylko ale musze zmieniac lokum 3
razy w nocy bo atakuja mnie energia atomowa; za co wiem jak ona
pracuje) - i nie popuszczaja bu Bushland ich wpuscisl tak a oni
cudownie mu wciaz wierza.

Identyfikuje ich wszystkich - zrobili pieklo z moje i synow zycia.

Potocki - Otoman w ladzie Otomana; carski konkuret u cara; Austro
Wegier w Austrii i w Krakowie nie wiadomo kto; a tez Prezydent USA
usuniety za bycie Dzierzynkim ( Wendel); reszty nie znam ( sorry -
George III, V VI, pomagajacy krolowej, Sain Exupere tez)

Prosze nie zasypiac! ( Traktat w Rydze; Specter juz nie atakuje)