Proszę o informację, bo jużsiępogubiłem...

Data: 2009-05-12 19:50:59
Autor: Tzva Adonai
Proszę o informację, bo jużsiępogubiłem...
Ci z PiSu to w końcu Żydzi czy Polacy?... Co człowiek, to inna opinia...

Data: 2009-05-12 20:41:30
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000926.4a09b703newsgate.onet.pl...
Ci z PiSu to w końcu Żydzi czy Polacy?... Co człowiek, to inna opinia...

Bielan, Ziobro, Czarnecki, Kamiński (dwóch, ten od CBA też) maja odciśniecia od jarmułki, no i bliźniaki... O Wassermanie i Macierewiczu ...nie wspominam, tylko o wszystkich jedynkach na listach do PE.

boukun

Data: 2009-05-12 21:15:32
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gucg0t$qu4$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ach, o Kurskim zapomniałem, bał się udowodnić, że nie jest obrzezany. Brat w Gwnie robi i też wygląda, jakby mu dopiero jarmułka spadła z głowy.

boukun

Data: 2009-05-13 05:34:40
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:guci0n$28a$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Kurski też? Co prawda jego brat jest wysoko w hierarchii GW.

--
stevep

Data: 2009-05-12 21:58:43
Autor: mkarwan
[...]

Czym różnisz się od tego antypolskiego śmiecia i spamera, skoro odpowiadając
na jego listy akceptujesz to co on robi?

Data: 2009-05-13 01:07:45
Autor: MH
Proszę o informację, bo jużsiępogubiłem...
Ci z PiSu to w końcu Żydzi czy Polacy?... Co człowiek, to inna opinia...

Dopiero teraz się pogubiłeś ?!  W jednym się tylko orientuję dobrze :

Jesteś Grupowym Antysemitą No.1 .. I Chwała Ci za to !!

MH

--

Proszę o informację, bo jużsiępogubiłem...