Data: 2012-03-26 13:33:28 | |
Autor: masti | |
Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu | |
Dnia pięknego Mon, 26 Mar 2012 05:06:11 -0700 osobnik zwany bubuTP
wystukał: Pytanie brzmi, czy w ogóle taki manewr pojazdu niebieskiego jest oczywiście, chyba, że byłoby to oznakowane jako buspas, a tu nie jest Jeśli tak, to czy kierujący pojazdem zielonym ma obowiązek ani jedno ani drugie. Niebieskiemu kończy się pas więc musi go zmienić ustepując pierwszeństwa zielonemu, który już tam jest Dodatkowo, jak ma się pierwszeństwo przejazdu pomiędzy żółty skręca w lewo więc ustępuje -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2012-03-26 16:20:02 | |
Autor: Robert_J | |
ProszÄ™ o komentarz do sytuacji na skrzyĹĽowaniu | |
żółty skręca w lewo więc ustępuje Tak, ale tylko zielonemu. No, chyba że jest tam tylko normalna linia P-1, a nie taka jak napisałem wcześniej :-). Jeśli jest o podwójnej szerokości to niebieski włącza się do ruchu. Mogła być jeszcze P-7a, ale wtedy także niebiesky by włączał się do ruchu. |
|
Data: 2012-03-26 07:46:05 | |
Autor: bubuTP | |
Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu | |
W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 16:20:02 UTC+2 użytkownik Robert_J napisał:
> żółty skręca w lewo więc ustępuje W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 15:54:31 UTC+2 użytkownik Myjk napisał: Mon, 26 Mar 2012 05:06:11 -0700 (PDT), bubuTP > Pytanie brzmi, czy w ogóle taki manewr pojazdu niebieskiego jest dozwolony? Pozwolę sobie u¶ci¶lić pod t± wypowiedzi± odnosz±c się również do pozostałych. Nawierzchnia "pasa" będ±cego jednocze¶nie zatok± autobusow± jest brukowana w odróżnieniu od nawierzchni drogi, która jest asfaltowa. Na moim rysunku linie oddzielaj±ce pasy s± nijakie, bo takie też s± moje umiejętno¶ci obsługi programu graficznego, za co przepraszam. Linia która się tam znajduje to P-7a. W obszarze o którym rozmawiamy nie ma innego oznakowania (wcze¶niej jest tylko D-1, ale to nie zmienia sytuacji. Według mnie, kierowca skręcaj±cy (czyli de facto wyjeżdżaj±cy) z tego pasa przejeżdża ostatni, bo wł±cza się do ruchu. Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi. |
|
Data: 2012-03-26 17:16:36 | |
Autor: Robert_J | |
Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu | |
Nawierzchnia "pasa" będ±cego jednocze¶nie zatok± autobusow± jest brukowana w To nie ma znaczenia. Na moim rysunku linie oddzielaj±ce pasy s± nijakie, bo takie też s± moje umiejętno¶ci I dokładnie tak jest. Linia P-7a oznacza krawędĽ jezdni, więc auto wjeĽdżaj±ce z powrotem na jezdnię wł±cza się do ruchu i ustępuje pierwszeństwa wszystkim uczestnikom :-) |
|
Data: 2012-03-26 10:56:06 | |
Autor: Myjk | |
Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu | |
Tuta6 Mar, 17:16, "Robert_J" <dzidekszcz1...@gazeta.pl> wrote:
> Nawierzchnia "pasa" będ±cego jednocze¶nie zatok± |
|
Data: 2012-03-26 10:57:05 | |
Autor: Myjk | |
Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu | |
On 26 Mar, 17:16, "Robert_J" <dzidekszcz1...@gazeta.pl> wrote:
I dokładnie tak jest. Linia P-7a oznacza krawędĽ jezdni, Podobny przypadek, do analizy: http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc |
|
Data: 2012-03-27 12:12:38 | |
Autor: Myjk | |
ProszÄ™ o komentarz do sytuacji na skrzyĹĽowaniu | |
Mon, 26 Mar 2012 10:57:05 -0700 (PDT), Myjk
Podobny przypadek, do analizy: > [ciah] O kurka sorry, nie skopiował mi właściwego linka do schowka. :/ Miał być ten: http://youtu.be/yr8-A4y8p7o -- Pozdor Myjk http://rejestratory-trasy.pl |
|
Data: 2012-03-27 11:06:49 | |
Autor: masti | |
Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu | |
Dnia pięknego Tue, 27 Mar 2012 12:12:38 +0200 osobnik zwany Myjk wystukał:
Mon, 26 Mar 2012 10:57:05 -0700 (PDT), Myjk tu to guzik widać. Choć patrząc na linię przerywaną przy skręcie nie widać żeby przystanek kończył się przerywaną. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2012-03-27 14:30:05 | |
Autor: Myjk | |
ProszÄ™ o komentarz do sytuacji na skrzyĹĽowaniu | |
Tue, 27 Mar 2012 11:06:49 +0000 (UTC), masti
O kurka sorry, nie skopiował mi właściwego linka do schowka. :/ Miał byćtu to guzik widać. To jest właśnie odwrotny przykład, gdzie kierowca z rejestratorem, będąc przekonanym o swojej racji, wymuszając pierwszeństwo na Audi i prawie doprowadzajac do kolizji, pojechał ŹLE. -- Pozdor Myjk http://rejestratory-trasy.pl |
|
Data: 2012-03-27 21:54:36 | |
Autor: Shrek | |
ProszÄ™ o komentarz do sytuacji na skr zyĹĽowaniu | |
On 2012-03-27 12:12, Myjk wrote:
Mon, 26 Mar 2012 10:57:05 -0700 (PDT), Myjk Dobrze, że tylko to się wkleiło;) Miał być ten: http://youtu.be/yr8-A4y8p7o Rejestrant wymusil. Shrek. |
|
Data: 2012-03-27 22:51:03 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu | |
Dnia Mon, 26 Mar 2012 07:46:05 -0700 (PDT), bubuTP napisał(a):
Po pierwsze, to naucz swój czytnik łamać długie linie.
Nie ma to znaczenia. Na moim rysunku linie oddzielaj±ce pasy s± nijakie, bo takie też s± moje umiejętno¶ci obsługi programu graficznego, za co przepraszam. Linia która się tam znajduje to P-7a. Je¶li to jest P-7a, to istotnie, wówczas ustępuje wszystkim. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |