Proszę o nagłośnienie podwójnej moralności prezesa Kaczyńskiego.

Data: 2011-03-01 14:36:49
Autor: Przemysław Warzywny
Proszę o nagłośnienie podwójnej moralności prezesa Kaczyńskiego.
"Przesyłam Państwu listy, które wysłaliśmy prezesowi Kaczyńskiemu w styczniu, kiedy likwidowano naszą szkołę. Proszę o nagłośnienie podwójnej moralności prezesa Kaczyńskiego. Dlaczego nie rozwiązał jeszcze struktur PiS w Radomiu?" - pytają pracownicy Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej w Radomiu.

Przypomnijmy, 7 lutego na sesji rady miejskiej głosami radnych PiS przyjęto uchwałę o wygaszeniu "agrotechnika". Była to część reformy oświatowej przygotowanej przez zastępcę prezydenta miasta Ryszarda Fałka. W dwóch kolejnych projektach uchwał Fałek proponował połączenie liceów z gimnazjami w zespoły szkół. Radni zdecydowali, że IX LO zostanie połączone z Publicznym Gimnazjum nr 1 i w ten sposób zwolni budynek dla Zespołu Szkół Plastycznych. Przed połączeniem z Gimnazjum nr 5 obroniło się X LO z oddziałami integracyjnymi. Wniosek prezydent wycofał tuż przed sesją, uzasadniając to względami społecznymi (w szkole uczy się młodzież niepełnosprawna).

Reforma wywołała liczne protesty uczniów ich rodziców i pracowników szkół. W Zespole Szkół Agrotechnicznych młodzież zorganizowała nawet strajk okupacyjny, a rodzice i nauczyciele pisali pisma, prosząc o pomoc polityków i samorządowców. Listy wysłali m.in. do posłanki PiS Marzeny Wróbel (na sesjach rady miejskiej opowiadała się zdecydowanie przeciwko zmianom w radomskiej oświacie proponowanym przez partyjnych kolegów), a także do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego.

"Pragnę poinformować o niegodnym postępowaniu władz samorządowych w Radomiu. Sprawa powinna Was zainteresować, gdyż jest to jedyne duże miasto w Polsce, gdzie władzę sprawuje PiS" - tak zaczyna się list do prezesa Prawa i Sprawiedliwości. Pracownicy szkoły piszą w nim o "bulwersujących społeczeństwo decyzjach wiceprezydenta Fałka podjętych w ramach szukania oszczędności. "Wygląda na to, że działaczom PiS w Radomiu zależy tylko i wyłącznie na środkach finansowych! Przy podejmowaniu tych decyzji nie biorą w ogóle pod uwagę elementarnych potrzeb naszej społeczności, szczególnie młodzieży. (...) Te szokujące decyzje PiS-owskich samorządowców wywołały w mieście bardzo duże protesty. To niezadowolenie na pewno przełoży się na wynik jesiennych wyborów do Sejmu" - napisali do prezesa Kaczyńskiego pracownicy szkoły, przypominając, że podobna sytuacja wydarzyła się w Radomiu 10 lat temu za rządów SLD: po podjęciu podobnych decyzji o likwidacji kilku szkół zawodowych lewica straciła władzę. "Proszę o wpływ na radomskich działaczy PiS, by wycofali się z tych pomysłów i szukali oszczędności w przerostach biurokracji i racjonalizacji wydatków pieniędzy w innych dziedzinach" - kończą pracownicy "agrotechnika".

Co na to prezes Kaczyński, nie wiadomo. Nie udało nam się skontaktować z Adamem Hofmanem, rzecznikiem partii. Autorzy listu zaś do dziś nie otrzymali odpowiedzi. Ale spodziewają się, że prezes konsekwentnie podejmie decyzje takie same jak w przypadku działaczy PiS w Łodzi, którzy w tamtejszej radzie miasta zagłosowali za likwidacją szkół, czyli rozwiąże struktury partii w Radomiu.

- Ale sytuacja w Radomiu nie jest taka sama jak w Łodzi - odpowiada poseł PiS i szef radomskich struktur partii Marek Suski - Tam była hurtowa likwidacja szkół, w tym szkół podstawowych, i to z dnia na dzień, a u nas jest uchwała o zamiarze wygaszania i poszukiwaniu innego prowadzącego dla szkoły. Nie likwidacja - podkreśla poseł. Jak dodaje, rozumie rodziców i pracowników, którzy bronią swojej szkoły. Jednak jego zdaniem niewłaściwie zrozumieli oni intencje uchwały o wygaszaniu.

- Zaś powoływanie się przez autorów listu na dość niezręczną wypowiedź pana Fałka, w której argumentował potrzebę wygaszenia szkoły względami finansowymi, jest próbą wybiórczej oceny sytuacji - zauważa poseł. Nie ma obaw, że prezes Kaczyński po zapoznaniu się z pismem pracowników "agrotechnika" podejmie decyzję o rozwiązaniu struktur partii.

- Bo nie ma analogii. U nas nie jest to szkoła podstawowa. Z analiz wiceprezydenta Fałka wynika, że żaden z uczniów, który będzie się chciał kształcić na kierunkach obecnie oferowanych przez "agrotechnika", po jego wygaszeniu nie będzie takiej szansy pozbawiony, bo są specjalistyczne licea w Radomiu, które mają nawet lepsze warunki. Ci, którzy już się tam uczą, będą mogli dokończyć edukację. Nie ma więc żadnych podstaw, aby stwierdzić, że się zmniejsza ofertę edukacyjną dla mieszkańców Radomia i nie tylko - wylicza poseł Suski i ponownie podkreśla: - Tu, w Radomiu, kierowaliśmy się troską o jakość kształcenia wynikającą ze spadku populacji, a tam, w Łodzi, zrobiono superhurt bez wzięcia pod uwagę społecznych uwarunkowań.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9179651,Prosza_Kaczynskiego__Prezesie__zlikwiduj_partie_.html#ixzz1FM3QVMJC

Przemek

--

.."Gen. Błasikowi bardzo zależało, aby akurat lot do Smoleńska przebiegał wzorowo.
Mógł się czuć zobowiązany wobec prezydenta Kaczyńskiego.

Data: 2011-03-01 14:59:25
Autor: CeSaR
Proszę o nagłośnienie podwójnej moralności prezesa Kaczyńskiego.

Tu, w Radomiu, kierowaliśmy się
troską o jakość kształcenia

ROTFL!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2011-03-01 14:14:53
Autor: obserwator
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):

>Tu, w Radomiu, kierowaliśmy się
> troską o jakość kształcenia

ROTFL!!!!!!!!!!!!!!!!

no to napisz jak jest w Radomiu, skoro tak cie to bawi. Na tej grupie jakos swoimi wypowiedziami, nie dajesz powodow do wiarygodnosci.

Data: 2011-03-01 16:09:11
Autor: CeSaR
Proszę o nagłośnienie podwójnej moralności prezesa Kaczyńskiego.
Na tej grupie jakos swoimi wypowiedziami, nie dajesz powodow do wiarygodnosci.

Za to ty dałeś się pokazać jako ktoś, kto potrafi czytać ce zrozumieniem.

Data: 2011-03-01 15:24:28
Autor: obserwator
> [...]

Za to ty dałeś się pokazać jako ktoś, kto potrafi czytać ce zrozumieniem.

odpowiedz na pytanie ktore ci zadalem, a nie wykrecaj sie sianem.

Data: 2011-03-01 16:36:20
Autor: CeSaR
Proszę o nagłośnienie podwójnej moralności prezesa Kaczyńskiego.
odpowiedz na pytanie ktore ci zadalem, a nie wykrecaj sie sianem.

Masz kłopot z czytaniem? To co tu robisz?
Jak krowie na rowie: jeśli ktoś (Suski z Grójca) tłumaczy, że dla "poprawy jakości kształcenia" łączy liceum ogólnokształcące (którego lokalizacja jest sprzyjająca dzieciom z okolic Radomia) ze szkołą, która jest kilka kilometrów dalej i w dzielnicy powiedzmy oględnie "mało atrakcyjnej" to dla mnie jest to ROTFL!!!!!!!
Ekonomii w tym nie ma, logiki też nie, jedyny cel to likwidacja liceum. Nazwana inaczej.

Teraz rozumiesz?

Data: 2011-03-01 15:50:00
Autor: obserwator
> [...]

Ekonomii w tym nie ma, logiki też nie, jedyny cel to likwidacja liceum. Nazwana inaczej.

a ty rozumiesz argument posla Suskiego, wiec wklejam jak krowie na rowie:

[...]

Rozumiesz te argumenty?

A ciebie prosilem, poniewaz jestes z Radomia o twoja zdanie, a nie to ktore
jak zwykle tendencyjnie, podaje GW.

Data: 2011-03-01 17:06:08
Autor: CeSaR
Proszę o nagłośnienie podwójnej moralności prezesa Kaczyńskiego.
A ciebie prosilem, poniewaz jestes z Radomia o twoja zdanie, a nie to ktore
jak zwykle tendencyjnie, podaje GW.

Gówno mnie obchodzi zdanie GW. Nie czytam, do ręki nie biorę.
I pieprzenie Suskiego na temat zamykania szkoły w Radomiu i porównywanie tego z sytuacją w Łodzi też mnie gówno obchodzi.
Jeszcze raz - ta zmiana (likwidacja lub łączenie szkół) nie ma nic wspólnego z podnoszeniem jakości kształcenia. Rozumiesz to czy nie?
Jest to bzdura jak mało co. I wycieranie sobie gęby Łodzią niczego tu nie zmieni.

Data: 2011-03-01 16:17:45
Autor: obserwator
> [...]

Jest to bzdura jak mało co. I wycieranie sobie gęby Łodzią niczego tu nie zmieni.

no i po co te emocje? Nie potrafisz obiektywnie sie wypowiadac? Skoro gowno cie obchodzi co zamieszcza GW, to dlaczego bez zastrzezen
przyjales informacje tam zamieszczone? Ja wiem jedno, ze jesli cos zamieszcza GW, to trzeba to dokladnie sprawdzic
i nie wypowiadac sie jednoznacznie po zadnej ze stron.

Data: 2011-03-02 10:47:02
Autor: CeSaR
[...]

Powiedz mi jeszcze tylko gdzie ja bez zastrzezen przyjmuje informacje z GW?

Data: 2011-03-01 16:14:42
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikiv0t$isb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie jest tak jak wszędzie, ale rządzi PiS więc bez rozgłosu.

--
stevep

Data: 2011-03-01 15:26:29
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Dokładnie jest tak jak wszędzie, ale rządzi PiS więc bez rozgłosu.
 taaak, rzadzi PiS? to znaczy ci w PO to tajniacy z PiS?:)))

Panie drogi, co pan dzisiaj zjadl, pil lub wachal?

Data: 2011-03-01 14:35:06
Autor: obserwator
CeSaR . Czekam z niecierpliwoscia na twoja odpowiedz

....mam nadzieje, ze masz twarde dowody na to co wzbudzilo twoje rozbawienie i
wystarczajaca odwage, aby pod anonimowym nickiem, napisac to, o co prosze.

Data: 2011-03-01 19:14:57
Autor: [heÂŽsk]
Proszę o nagłośnienie podwójnej moralności prezesa Kaczyńskiego.
On Tue, 1 Mar 2011 14:36:49 +0100, Przemysław Warzywny <Brońmy RP
przed pisem@...pl> wrote:

[...]

 to smieszne, media robia z prezesa I sekretarza pzpr! ;o)))
 przeeciez on nie jest taki! to,ze wychwalal epoke gierka to
 wina slicznotek z pjn! odezwa do przykaciol moskali to tez
 robota agentow tyle, ze z obozu "przypadkowego prezydenta".

Proszę o nagłośnienie podwójnej moralności prezesa Kaczyńskiego.