Prosze o odp. Honda Nsr i jazda na niej ;)

Data: 2010-06-20 12:23:02
Autor: WilczekNSR
Prosze o odp. Honda Nsr i jazda na niej ;)
Witam.
Zamierzam kupić Honde Nsr 125. Mam kilka pytań.
Pierwsze z nich to : Jeśli mam 180cm wzrostu to czy dostane do asfaltu nogami?
Drugie: Jeśli Nsr 125 jest zarejestrowana na Motorower to Czy można jeździć na motorowerową, bez obawiania sie kontroli policyjnej?
3: Jak sie zmienia biegi w jednośladach chodzi mi od Luzu do 5. a potem Zbijanie biegów od 5 do luzu.
4. Jak dbać o motor?? tzn. Mycie. Jazda , wymienianie olejów itd. Prosze o odpowiedzi ;). Dziękuje. Jak Widzicie jestem młodym fanatykiem jednośladów, a w mojej rodzinie nikt sie na nich nie zna więc pytam tutaj :).

Dziękuje i pozdrawiam Daniel.

Data: 2010-06-20 15:07:33
Autor: Damork
Prosze o odp. Honda Nsr i jazda na niej ;)
Na mównicę wtargnął "WilczekNSR", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

Drugie: Jeśli Nsr 125 jest zarejestrowana na Motorower to Czy można jeździć na motorowerową, bez obawiania sie kontroli policyjnej?

Reasumując - zamierzasz kupić pojazd z fałszywymi danymi w Dowodzie
Rejestracyjnym, do prowadzenia którego uprawnień nie posiadasz i jeśli
zdarzy się kolizja z Twoim udziałem, a do ubezpieczyciela w jakikolwiek
sposób dotrą te informacje, pełen ciężar pokrycia szkód spocznie nie na
nim, a bezpośrednio na Twojej kieszeni.

Naprawdę nie potrafisz sam sobie na to pytanie odpowiedzieć?

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N

Data: 2010-06-20 15:21:01
Autor: Ivam
Użytkownik "WilczekNSR" <daniel.allegro@_NOSPAM_interia.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:85a85fedfb522efe5d107ae284785ed4$1@grupy.scigacz.pl...
Zamierzam kupić Honde Nsr 125. Mam kilka pytań.

Moze byc niezle.

Pierwsze z nich to : Jeśli mam 180cm wzrostu to czy dostane do asfaltu nogami?

Nie ma szans. Jak mocno pochylisz na bok i postawisz jedna noga to siegniesz. Dwie nogi na raz - bez szans.

Drugie: Jeśli Nsr 125 jest zarejestrowana na Motorower to Czy można jeździć na motorowerową, bez obawiania sie kontroli policyjnej?

Nie kupisz nsr'ki zarejestrowanej na motorower - to jest falszerstwo i za to idzie sie do pierdla. Zeby chociaz to byl jakis skuter 50 przerobiony na 80 - 125 to moge zrozumiec, ze ktos kombinuje, ale maszyna, ktora szla tylko jako 125 to glupota.

3: Jak sie zmienia biegi w jednośladach chodzi mi od Luzu do 5. a potem Zbijanie biegów od 5 do luzu.

A czemu do 5, a nie 6? A moze cagiva mito i tam do 7'miu?

4. Jak dbać o motor?? tzn. Mycie.

Woda+szampon i znowu woda.

Jazda ,

gaz, hamulec, sprzeglo, kierownica, balans cialem, przeciwskret, zmiana biegow... naprawde musze wymieniac po kolei co sie robi, zeby jechac?

wymienianie olejów itd.

zgodnie z instrukcja obslugi

Prosze o odpowiedzi ;). Dziękuje. Jak Widzicie jestem młodym fanatykiem jednośladów, a w mojej rodzinie nikt sie na nich nie zna więc pytam tutaj :).

Chcesz odpowiedzi? Po pierwsze - nie szukaj NSR'ki na pierwszy pojazd. Z kilku powodow - po pierwsze nie masz doswiadczenia nawet w zmianie biegow (bo sie pytasz jak), a NSR'ka jest dosc specyficzna w obchodzeniu sie z nia. Ma sporo mocy z malej pojemnosci i raczej nie wybacza za duzo. Przewiozlem sie jakis czas temu i jak dla mnie jest to maszyna do zabawy po torze i dla osob posiadajacych spore doswiadczenie. No chyba, ze zalozysz opone od samochodu i bedziesz jezdzil tylko po prostej. Zreszta nawet jak zalozysz motocyklowa, to i tak sie zetrze tylko na srodku i bedzie wygladala jak samochodowa. Juz predzej jakies cos 4T i najlepiej 50'tka. Serio mowie - jest powod dla ktorego motorowery maja pojemnosc do 50ccm, a nie 125.

Latwo szpanowac i zapierdalac po prostej, ale jak pewnego dnia obudzisz sie w szpitalu nie wiedzac jak sie tam znalazles to bedziesz tego wszystkiego zalowac. A i tak bedziesz sie cieszyl, ze zyjesz. Ja Ci tego nie zycze - dlatego odradzam.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-06-20 17:49:29
Autor: Jacot
"Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

[...]

Jak a w tem roznica? NSR 50 od NSR 125 optycznie wiela sie nie rozni.
Choc ja bym sie wzdragal przed zarejestrowaniem nawet tej 50tki jako
motorower;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-06-20 19:36:40
Autor: Arni
Jacot pisze:
[...]

a wiesz ze motorowery tez beda przechodzic przeglądy? No..

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-06-20 20:13:03
Autor: Jacot
Arni <no@spam.org> wrote:

a wiesz ze motorowery tez beda przechodzic przeglądy? No..

No to ja tez wcale nie w duchu zachecania;)
Tylko nie zrozumialem rozroznienia miedzy kombinowaniem na 125
skutera 50-tki a "scigaczyka" 50-tki. Sam zem mial kiedys mlodego klienta z taka eneserka i wybilem mu z
glowy skutecznie - zelazna logika;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-06-20 22:58:43
Autor: Ivam
Prosze o odp. Honda Nsr i jazda na niej ;)
Uzytkownik "Jacot" <jacot@meostrada.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:4uds1695hj2p7l1ofbc3jeu1q2rv0rmu0q@4ax.com...
Jak a w tem roznica? NSR 50 od NSR 125 optycznie wiela sie nie rozni.

Ciiiii... moze autor watku nie wie, ze istniala NSR 50. Nie widzisz, ze probuje chlopaka zniechecic? Nomen omen na zywo to widzialem tylko jeden raz (50, bo 125 jakos chyba wiecej jest).

Choc ja bym sie wzdragal przed zarejestrowaniem nawet tej 50tki jako
motorower;)

Ja bym sie wzdrygal przed zarejestrowaniem Aprilii RS 250 - w ogole;) Malo tego po drogach jezdzilo. Mialem okazje sie kiedys przewiezc i do tej pory na sama mysl ciarki mnie przechodza.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-06-21 17:31:20
Autor: Grzegorz Rogala
Ivam pisze:
Ja bym sie wzdrygal przed zarejestrowaniem Aprilii RS 250 - w ogole;) Malo tego po drogach jezdzilo. Mialem okazje sie kiedys przewiezc i do tej pory na sama mysl ciarki mnie przechodza.

Zazdraszczam mozliwosci przejechania sie, swego czasu na Wegrzech dopadlo mnie takie cos na winklach pomarudzilo 3sekundy za mna i zniknelo przede mna. Na nastepnej prostej jak juz dojechalem do tego czegos i zobaczylem ze to _tylko_ 250.. to malo zawalu nie dostalem :)
Piekna cwiara :D i ten dzwieeeeek!

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-06-21 19:32:16
Autor: Ivam
Prosze o odp. Honda Nsr i jazda na niej ;)
Uzytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@vp.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:hvo0k6$h9s$1@news.onet.pl...
Zazdraszczam mozliwosci przejechania sie

Ja sobie tez;) Chetnie bym sie przewiozl jeszcze raz, bo to dawno bylo i zupelnie nic nie potrafilem. Na poczatku myslalem, ze tylko 250, potem sie balem tak, ze malo brakowalo, a bym popuscil. Zapamietalem tylko fakt, ze albo nie jechalo, albo jechalo tak ze krew z mozgu odplywala z powodu przyspieszenia.

Nawet nie chce myslec jak to by wygladalo, jakbym zlapal ten moment przyrostu mocy w zakrecie.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-06-22 22:52:31
Autor: Przemysław Budnicki
WilczekNSR <daniel.allegro@_NOSPAM_interia.eu> napisał(a):
Witam.
Zamierzam kupić Honde Nsr 125.
reasumując chcesz kupić moto ktore zap.... 180km/h na pierwszy motocykl
nie umiejąc jeździć, bez prawka i jak to już zauwazyli szybsi czytacze
zarejestrowac to na 50 ccm litości, a jak potracisz kogos na pasach to kto bedzie do konca zycia placil
rentę???? no zgadnij....

Zmien koncepcję, to znaczy zacznij od zrobienia prawka
wez jazdy doszkalajace
napełnij kilka szklanek "zdrowym rązsądkiem" i wypij
jak zacznie działać weź jazdy doszkalające
potem kup NSR
trenuj
jak jeszcze będziesz cały objedziesz 3/4 motocykli
asterix ex NSR 125

--

Prosze o odp. Honda Nsr i jazda na niej ;)