Proszę o opinię

Data: 2009-08-06 13:53:39
Autor: Mateusz
Proszę o opinię
po cholerę chcesz takiego fulla jak nawet nie masz pojęcia o
sprzęcie :D ? powiedz jeszcze że chcesz tylko po szosie jeździć :D

Data: 2009-08-06 23:01:41
Autor: Kosu
Proszę o opinię
Mateusz wrote:
po cholerę chcesz takiego fulla jak nawet nie masz pojęcia o
sprzęcie :D ? powiedz jeszcze że chcesz tylko po szosie jeździć :D

Nie trzeba mieć wielkiego pojęcia o sprzęcie, żeby wykorzystać w pełni taki rower (choć ta wiedza często idzie w parze).

Co do wątku - ja bym wziął Giant, bo bardziej do mnie przemawiają komponenty. Z drugiej strony Bomber będzie pewnie trochę bardziej wymagający w kwestii serwisu.

Poza tym Giant jest dużo ładniejszy (bez względu na kolor). Nie przepadam za rowerami z takim wielkim wahaczem - wszystkie fulle Kona wyglądają jak sprzęt do DH...

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-07 01:17:10
Autor: PP
Proszę o opinię
On 6 Sie, 22:53, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote:
po cholerę chcesz takiego fulla jak nawet nie masz pojęcia o
sprzęcie :D ? powiedz jeszcze że chcesz tylko po szosie jeździć :D

Hmm... widzisz, w życiu codziennym jest tak, że nie trzeba znać
technologii aby coś używać.
Przykład:
Nie trzeba być inż. elektronikiem o specjalności telekomunikacja i
wiedzieć, czym różni się tranzystor bipolarny od unipolarnego, nie
trzeba wiedzieć jaką charakterystykę propagacyjną ma dany typ anteny,
nie trzeba wiedzieć, co to jest napięcie polaryzacji, prąd upływu, ani
co to jest modulator kołowy, aby... używać np. telefonu komórkowego,
czy poglądać telewizję.
Zgodzisz się ze mną?...

Proszę o odpowiedzi na temat, a nie wytykanie mi, że nie wiem czym
różni się amortyzator X od Y.
Poza tym, mając nawet taką wiedzę o komponentach, warto jest posłuchać/
poczytać opinii użytkowników, tych konkretnych rowerów, bo jak pewnie
jako wybitny znawca sprzętu wiesz,  w pewnych konfiguracjach nawet
najlepsze komponenty działają jak chinszczyzna. A czasami mix
producentów (np. Giant) dobrze dobrany może pracować lepiej niż
komponenty z jednej grupy jednego producenta (np. Kona). I o to mi
chodzi - poznać opinię użytkowników.
Tak więc proszę, spożytkuj swój profesjonalizm na konstruktywną
odpowiedź, albo nie zabieraj głosu....

Nie mniej dziękuję za czas poswiecony na przeczytanie mojego postu.
Pozdrawiam :)
/PP

Data: 2009-08-07 10:21:52
Autor: Mariusz Kruk
Proszę o opinię
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "PP"
[...]

To zły przykład. Znajomość technologii oznaczałaby wiedzę na temat np.
montażu SMD, albo sposobów ustawiania maszyn na hali produkcyjnej.

Tak więc proszę, spożytkuj swój profesjonalizm na konstruktywną
odpowiedź, albo nie zabieraj głosu....

Z takim tekstem możesz sobie iść gdzie indziej. To jest usenet. Masz
prawo nie czytać.

Nie mniej dziękuję za czas poswiecony na przeczytanie mojego postu.

"Niemniej".

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Kto  rano  wstaje,  ten  innym  śniadanie do
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' łóżka podaje.(Anetek)

Data: 2009-08-07 02:11:44
Autor: PP
Proszę o opinię
To zły przykład. Znajomość technologii oznaczałaby wiedzę na temat np.
montażu SMD, albo sposobów ustawiania maszyn na hali produkcyjnej.
Faktycznie zgrabniej brzmiało by w moim przykładzie zamiast
technoligia - np. konstrukcja

Z takim tekstem możesz sobie iść gdzie indziej. To jest usenet. Masz
prawo nie czytać.
Przyznaję troszkę ostro zabrzmiało, ale intencją moją było wyrażenie
zdziwienia, że komuś nie szkoda energii na posty tego typu (choć
przyznaję to jego energia).
Trochę ciężko przed przeczytaniem podjąć stosowną decyzję czy dany
post warto czytać czy nie. Tak więc choćby z szacunku do innych lepiej
aby ktoś jak nie ma nic do powiedzenia w temacie nie pisał byle czego.

"Niemniej".
Dziękuję za korektę ortograficzną

Pozdrawiam :)
/PP

Data: 2009-08-11 10:18:18
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Proszę o opinię
Dnia 07.08.2009 10:17 użytkownik PP napisał :
A czasami mix
producentów (np. Giant) dobrze dobrany może pracować lepiej niż
komponenty z jednej grupy jednego producenta (np. Kona).

Jaki mix, jakiej jednej grupy? Przecież nikt nie robi wszystkiego.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Proszę o opinię