Proszę o opinię

Data: 2009-08-07 08:17:09
Autor: MichałG
Proszę o opinię
PP pisze:
Witam!

Mam zamiar kupić rower. Ale mam dylemat...
Proszę ięc Was (bardziej obeznanych w sprzęcie) o radę, co będzie optymalniejszym zakupem.
Oczywi¶cie chętnie też poczytam opinie użytkowników tych rowerów.
A oto one:
1) Giant Reign 2 http://www.giant-bicycles.com/pl-PL/bikes/mountain/3230/34532/
2) Kona Dawg http://www.konaworld.com/09_dawg_pl.cfm

Z góry dziękuję za każd± opinię o tych rowerach.

jeste¶ pewien, ze chcesz fulla?

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-07 01:21:20
Autor: PP
Proszę o opinię
jeste¶ pewien, ze chcesz fulla?

Tak!

:)
/PP

Data: 2009-08-07 13:09:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Proszę o opinię

[...]

Przecież chce, żeby nie kopało!
;-)

zyga

Data: 2009-08-07 15:50:19
Autor: MichałG
Proszę o opinię
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

czasem ktos sie zagalopuje - ale widac naprawde wie co chce.
Zyga! O co w tej półce polecisz dla delikwenta prawie 100kg?
Tak, kiedy juz objeżdze wszystkie asfalty w Beskidzie slaskim i zostana mi juz tylko sciezki do zwozki drewna (bo innych juz tam nie ma.. ;( )
Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-07 16:19:36
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Proszę o opinię

[...]

Z małej zet!
Ja też ci polecam Gianta, na tym modelu nawet siedziałem.

Jest mnóstwo tras, które obczaiłem, ale nie byłem pewien czy zjadę, teraz wiem, że żadnego problemu nie będzie, inna geometria i prawdziwy full daje dużo satysfakcji i pozwala zjechać tam, gdzie na sztywniaku się po prostu nie da. Suche potoki rz±dz±, prawda player?!
Po za tym jestem hardcorem.
;-)

A więc:
Rama - 1200-1500zł (na allegro taniej)
Amor plus stery plus kierownica - 1500zł
Całe koła - 800zł
Hamulce z klamkami - 500zł
Suport plus korba plus pedały - 220zł
Przerzutki z linkami i manetkami - 300zł
Sztyca plus siodełko - 100zł

To nie jest dehówka, tylko AM.
I masz full wypas na prawie wszystkich nowych komponentach.

A szlaki turystyczne?
;-)

zyga

Data: 2009-08-07 20:15:19
Autor: Wooyek
Proszę o opinię
> Zyga! O co w tej półce polecisz dla delikwenta prawie 100kg?

Z małej zet!

Nie ma pocz±tku zdania! :P

Data: 2009-08-08 09:10:16
Autor: fabian
Proszę o opinię
Wooyek wrote:
> Zyga! O co w tej półce polecisz dla delikwenta prawie 100kg?

Z małej zet!

Nie ma pocz±tku zdania! :P

Trzeba uważać i nie zaczynać tak zdania ;)

Fabian.

Data: 2009-08-08 10:38:37
Autor: MichałG
Proszę o opinię
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

niedługo zanikn± pod traktorami... ;( ale za 10-15 lat - znowu bed± ... ;)

Czyli ok 6000 starczy... ;) A juz my¶lałem że 5cyfrówkę zobacze!
Ok. za 2-3 lata pomy¶łimy... moze też nie bedzie juz 100 kg? :))))

Pozdrawiam weekendowo z pracy
Michał

Data: 2009-08-10 14:08:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Proszę o opinię

[...]

Tam się nie da zjechać traktorem.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-10 14:40:53
Autor: MichałG
Proszę o opinię
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Zjechać da sie wszedzie gdzie drzewa rosn± rzadziej niz rozstaw g±sieniec...... gorzej z wyjechaniem.. ;)

pozdrawiam
michał

Zebys sie nie zdziwił jakich miejsc można dojechac poczciwym zetorkiem, o g±sienicowym DT nie wspomne.

Data: 2009-08-10 15:16:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Proszę o opinię

[...]

Chodzi o to, że tam jest zbyt w±sko.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-11 08:32:15
Autor: MichałG
Proszę o opinię
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

hmmmmmm .... własnie ci od traktorków bardzo radykalnie i skutecznie poszerzaja te szlaki.
;))))

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-11 13:35:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Proszę o opinię

[...]

To jest trawers!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-11 15:34:21
Autor: MichałG
Proszę o opinię
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Piętrzysz trudno¶ci ;))).
Jak stromy stok to mog± być drobne utrudnienia. Wtedy trzeba traktorkowi dołozyć lemiesz(ew. łyzkę ) i zrobić z niego spychacz
(ew. koparkę)... ;))). Chyba ze to skalna ¶ciana....

Pozdrawiam
Michał

Proszę o opinię