Proszę o opinię

Data: 2009-08-07 20:50:25
Autor: PP
Proszę o opinię
Bardzo wszystkim dziękuję za Wasze nieocenione opinie.
Definitywnie mi się wszystko wyklarowało - decyzja podjęta!

Jeszcze raz BARDZO dziękuję!
Pozdrawiam
/PP

Data: 2009-08-07 20:51:32
Autor: Wooyek
Proszę o opinię
Definitywnie mi się wszystko wyklarowało - decyzja podjęta!

To się pochwal, jaka ;)

Data: 2009-08-07 21:02:51
Autor: PP
Proszę o opinię
Będzie Reign 2, ale poczekam na model 2010. [Tyle powinienem wytrzymać, awaryjnie mam jeszcze sztywniaka... Dam radę!]
Tegoroczne Reign 2 są już nieosiągalne...
Modele na 2010 mają podobno być na przełomie września, października (po targach w Niemczech).

Pozdrawiam
/PP

-- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl //

Data: 2009-08-08 13:45:58
Autor: Wooyek
Proszę o opinię
[...]

A masz jakiś cynk, jak ten rocznik 2010 będzie wyglądał? Bo na razie ZTCW Giant zaprezentował tylko modele z nowymi ramami (czyli wszystkie oprócz Reigna).

Data: 2009-08-09 21:02:15
Autor: PP
Proszę o opinię

--

Niestety Giant Polska nic jeszcze nie wie..
Spróbóję podpytać u źródła.. jak coś się dowiem umieszczę w tym wątku.

/PP

Data: 2009-08-10 15:10:37
Autor: Wooyek
Proszę o opinię
> [...]

Niestety Giant Polska nic jeszcze nie wie..
Spróbóję podpytać u źródła.. jak coś się dowiem umieszczę w tym wątku.

Jest już:
http://www.giant-bicycles.com/en-US/bikes/mountain/2274/37073/
i jeszcze Reign 1:
http://www.giant-bicycles.com/en-US/bikes/mountain/2274/37072/