Proszę o opinię, Mares Puck czy Suunto Gekko?

Data: 2010-01-13 14:57:17
Autor: gradiusz
Proszę o opinię, Mares Puck czy Suunto Gekko?
Witam, jestem na poczatku tej przygody i kompletując sprzęt doszedłem do etapu zakupu komputera nurkowego. Ze względu na ograniczenia budżetowe i moje początki, do wyboru mam coś z powyższych. Czy do obu należy kupić również osobny zestaw do podłaczenia do komputera za kolejne 300-400 zł?
Będę wdzięczny za wszelkie opinie i porady.

Data: 2010-01-13 16:45:12
Autor: jkolina
Proszę o opinię, Mares Puck czy Suunto Gekko?
kolejne 300-400 zł?

Mares. Ma o wiele leprze algorytmy bąbelkowe.
Ja zreszta wszytko mam Maresa

jk

Data: 2010-01-13 21:17:56
Autor: jacekplacek
jkolina <jkolinajkolina@aster.pl> napisał(a):
> kolejne 300-400 zł?

Mares. Ma o wiele leprze algorytmy bąbelkowe.
Ja zreszta wszytko mam Maresa

Mózg też? Złożyłbym reklamację.

Data: 2010-01-13 22:58:17
Autor: Lot
On 2010-01-13 22:17:56 +0100, " jacekplacek" <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Mózg też? Złożyłbym reklamację.

Jeśli inny organ również, to jest nadzieja że się nie rozmnoży.

Lot

Data: 2010-01-14 17:35:27
Autor: Daniel Kowalski

Użytkownik "gradiusz" <gradiusz@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hikn0d$ik8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hej! Suunto Gekko to dobry i sprawdzony komp, dla mnie dużą zaletą jest fluorescencyjna tarcza (jak w kompasie i konsolach). Kabelek możesz kupić na allegro za około 80-120 PLN, takie przynajmniej były ceny 2 lata temu (kabelek nie oryginalny). Zastanów się też nad Uwatec Aladin ONE - prosty i tani komputer powietrzno - nitroxowy z fluorescencyjną tarczą i bardzo przejrzystym układem wyświetlacza, odliczaniem safety stopu (pokazuje 3min od tyłu). Wadą jest to, że wszystkie zmiany ustawień robisz za pomocą PC (port IR). Maresa nie znam, więc się nie wypowiem.

Proszę o opinię, Mares Puck czy Suunto Gekko?