Proszę o opinię - Toyota Camry 2007 3,5 v6

Data: 2013-03-29 05:31:49
Autor: Michał
Proszę o opinię - Toyota Camry 2007 3,5 v6
Auto używane byłoby jako drugie, raczej optowałbym za dołożenie gazu.

Warto w ogóle sobie zawracać głowę? Chodzi mi o trwałość, generalne
problemy z tym modelem. Wiem, że auto było serwisowane, myślę że w całości
w ASO. Jeździł nim na pewno jeden człowiek.

Po 3000mil takim czymś uważam że lepsze od Chrysler 300C i Dodge Charger, gorsze od Chysler 300, tylko wersja LE (gorszy silnik).
i dramatycznie wygodniejsze i cichsze od BMW m3.

trwałości nie znam, przywalenie w próg zwalniający podwoziem wgniata
te takie listewki (progi?) na dole

za 35k są dobre (lepsze) francuskie ;)

Proszę o opinię - Toyota Camry 2007 3,5 v6