Proszę o polecenie filmów familijnych.

Data: 2009-05-31 16:06:17
Autor: żeby nam się
Proszę o polecenie filmów familijnych.
Polećcie proszę filmy, które możnaby oglądać z dzieciakami. Tzw. komedie familijne (mogą być przygodówki), ale naprawdę śmieszne (nie baśnie i bajki). Coś jak "Nim's Island" albo "VR". Oczywiście z lektorem lub dubbingiem.

tia

ż.

Data: 2009-06-01 23:12:57
Autor: Tiber
Proszę o polecenie filmów familijnych.
żeby nam się, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości gvu2ts$72p$1@opal.futuro.pl pobredza:

Polećcie proszę filmy, które możnaby oglądać z dzieciakami. Tzw.
komedie familijne (mogą być przygodówki), ale naprawdę śmieszne (nie
baśnie i bajki). Coś jak "Nim's Island" albo

Nowe, stare, jakiekolwiek?

"VR".

Zgaduję, że chodzi o to: http://www.imdb.com/title/tt0449089/?

Oczywiście z
lektorem lub dubbingiem.

Z nowszych, to ze świecą szukać DVD bez jednego lub drugiego.

--
tbr

Data: 2009-06-02 00:25:29
Autor: żeby nam się

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h01g8p$2rt$1news.onet.pl...
[...]

Właśnie: nowe, stare, jakiekolwiek... :)

Ż.

Data: 2009-06-02 13:46:02
Autor: Slaw
Proszę o polecenie filmów familijnych.
Ze starych to moje dzieci lubiły oglądać - "Snow dogs"

Data: 2009-06-04 19:23:25
Autor: Tomek Kańka
ProszĂŞ o polecenie filmĂłw familijnych.
¿eby nam siê <ontogeneza@o2.pl> napisał(a)
PoleĂŚcie proszĂŞ filmy, ktĂłre moÂżnaby oglÂądaĂŚ z dzieciakami. Tzw. komedie familijne (mogÂą byĂŚ przygodĂłwki), ale naprawdĂŞ Âśmieszne (nie baÂśnie i bajki). CoÂś jak "Nim's Island" albo "VR". OczywiÂście z lektorem lub dubbingiem.

Nie napisałaś w jakim wieku dzieci, ale jeśli "Wyspa Nim" to może
"Noc w muzeum ("dwójki" nie widziałem, ale jest teraz w kinach), jeśli
dziewczynki to "Hannah Montana" (podobno nie takie złe), albo jakiś "High
School Musical". Z trochę mniej śmiesznych, ale fajnych to "Koralina", albo "Most do Terabitii". W C+ latał jakiś "Strażacki pies", czy cos takiego, ale moja 9-letnia córka
nie mogła oderwać oczu.

P.S. Co to VR?

--
Tomek

Data: 2009-06-05 11:45:02
Autor: Titus Atomicus
Proszę o polecenie filmów familijnych.
In article <gvu2ts$72p$1@opal.futuro.pl>,
 "żeby nam się" <ontogeneza@o2.pl> wrote:

[...]

Wallace and Gromit
Pod warunkiem ze dzieci anglojezyczne. Bo w dubbingu (sprawdzalem) srednio wypada...

TA

Data: 2009-06-17 19:57:38
Autor: marta
żeby nam się wrote:
[...]

jak byłam mała to moim ulubionym filmem był "lot nawigatora", stary ale jary:)

pzdr
m.

Proszę o polecenie filmów familijnych.