Prosze o polecenie jakiegos rasowego horroru!

Data: 2010-12-12 19:27:02
Autor: DP
Prosze o polecenie jakiegos rasowego horroru!
Użytkownik "R. P." <robert.piegus@wp.pl
Ponieważ nie jestem znawcą sztuki filmowej, chciałbym prosić o pomoc. Chciałbym obejrzeć z dziewczyną jakiś horror, coś klasycznego i naprawdę dobrego i mocnego. Może to być coś z lat 80 albo 90 (nawet wolimy - ostatnio oglądaliśmy Szczęki I, no ale to thriller a nie horror) - zależy nam na jakości - dobrze by było żeby to było coś uznanego, no i film długometrażowy (nie serial). Proszę o poradę.

pierwszy Egzorcysta i żaden następny

i The Uninvited z rewelacyjną Emily Browning

cała reszta jaką widziałem nie zasługuje na to aby marnować na nie czas- cóż, taki to już gatunek, że 90% dzieł w jego obrębie wymaga wyłączenia mózgu i udawania, że to co się widzi to się podoba

DP

Prosze o polecenie jakiegos rasowego horroru!