Proszę o polecenie trzymającego w napięciu filmu

Data: 2010-07-03 14:17:00
Autor: MaW
Proszę o polecenie trzymającego w napięciu filmu

Użytkownik "Introit" <mk.synek@gmail.com> napisał w wiadomości news:99ee3529-147a-4112-8668-81aacbc86a903g2000vbf.googlegroups.com...
Poszukuje jakiegoś filmu, który trzyma mocno w napięciu (thriller,
ewentualnie horror ale bez epatowania krwią, to nie moje klimaty),
który nie byłby przewidywalny jak typowe hollywoodzkie kino. Chyba to
czego poszukuje jest najbliższe thrillerom psychologicznym. Z góry
ogromnie dziękuje za pomoc.

 Polecam - http://www.filmweb.pl/Gra
MaW

Data: 2010-07-03 14:19:14
Autor: MaW

Użytkownik "MaW" <niepisztu@aaa.bbb> napisał w wiadomości news:i0n9nu$a48$1news.onet.pl...

[...]

i jeszcze polski "Dla ciebie i ognia"

Proszę o polecenie trzymającego w napięciu filmu