Data: 2010-01-08 17:13:23 | |
Autor: Pszemol | |
Proszę o pomoc | |
"Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> wrote in message news:hi7ql9$oau$1news.dialog.net.pl...
VW Passat B4 1.9 TDI, kupiony 1 miesiąc temu, 400.000 km. Proszę o wyjaśnienie, najbardziej prawdopodobnych przyczyn niesprawności i jak je usunąć (co wymienić lub wyregulować i jak)? Czyli chcesz aby Ci zrobiono pełną diagnostykę starego auta przez internet? :-) |
|
Data: 2010-01-09 14:32:35 | |
Autor: Bydlę | |
Proszę o pomoc | |
Pszemol wrote:
> Czyli chcesz aby Ci zrobiono pełną diagnostykę starego auta przez > internet? :-) Mogę ja? Tata wrote: > VW Passat B4 1.9 TDI, kupiony 1 miesiąc temu, 400.000 km. Proszę o > wyjaśnienie, najbardziej prawdopodobnych przyczyn niesprawności i jak je > usunąć (co wymienić lub wyregulować i jak)? > > 1. Od około 3 dni, przy pracującym silniku pali się, nie zawsze, > kontrolka poduszek powietrznych, poprzednio było OK. Działanie: jedziemy z autem do serwisu > 2. Podczas wyprzedzania na trasie, przy mocno wciśniętym pedale gazu, > silnik nagle traci moc. Działanie: jedziemy z autem do serwisuu > 3. Po zatankowaniu 3/5 baku, wskaźnik poziomu paliwa pokazuje prawie > pełen zbiornik, po dojściu do początku wskazania rezerwy, zbiornik > paliwa jest już pusty. Działanie: jedziemy z autem do serwisu > 4. Przy nagrzanym silniku, wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, > wychyla się minimalnie. Działanie: jedziemy z autem do serwisu > 5. Jak sprawdzić, czy turbosprężarka działa. Powinna zacząć pracować (większy hałas) przy przekroczeniu pewnych obrotów silnika. (wiesz - podniesiona klapa silnika, zlokalizowana sprężarka, nasłuch... > Odnoszę wrażenie, że silnik > jest "mułowaty", brakuje mi tego szarpnięcia i przyspieszenia, przy > szybkim dodaniu gazu podczas jazdy. Działanie: jedziemy z autem do serwisu > Proszę o TYLKO merytoryczne odpowiedzi Merytoryczniej się nie da. -- Bydlę |
|