Data: 2010-01-09 17:15:47 | |
Autor: Adam Franik | |
Proszę o pomoc | |
Dnia Fri, 08 Jan 2010 18:39:30 +0100, Tata napisał(a):
VW Passat B4 1.9 TDI, kupiony 1 miesiąc temu, 400.000 km. Proszę o wyjaśnienie, najbardziej prawdopodobnych przyczyn niesprawności i jak je usunąć (co wymienić lub wyregulować i jak)? Mam pewne typy co to moze być, ale napisz jaki tam dokladnie silnik siedzi. -- pozdrawiam, Adam F. & A3 TDI [SG][SWD] GG#4423822 Oleje MOTUL w atracyjnych cenach |
|
Data: 2010-01-09 22:14:25 | |
Autor: Tata | |
Proszę o pomoc | |
Mam pewne typy co to moze być, ale napisz jaki tam dokladnie silnik siedzi.Dzięki za zainteresowanie się moimi problemami. W DR pisze, że pojemność silnika to 1896 cm3, moc silnika wynosi 66 kW, czyli 90 KM. Zgodnie z książką (żółta) "Volkswagen Passat", wyd. WKŁ z 2005 r., str. 207, typ silnika to - 1Z. Z wyrazami szacunku MJ |
|
Data: 2010-01-10 10:26:19 | |
Autor: Adam Franik | |
Proszę o pomoc | |
Dnia Sat, 09 Jan 2010 22:14:25 +0100, Tata napisał(a):
Mam pewne typy co to moze być, ale napisz jaki tam dokladnie silnik siedzi.Dzięki za zainteresowanie się moimi problemami. W DR pisze, że pojemność silnika to 1896 cm3, moc silnika wynosi 66 kW, czyli 90 KM. Zgodnie z książką (żółta) "Volkswagen Passat", wyd. WKŁ z 2005 r., str. 207, typ silnika to - 1Z. VW Passat B4 1.9 TDI, kupiony 1 miesiąc temu, 400.000 km. Proszę o wyjaśnienie, najbardziej prawdopodobnych przyczyn niesprawności i jak je usunąć (co wymienić lub wyregulować i jak)? Tutaj nie wiem. Może podpięcie kompa coś by wyjaśniło. 2. Podczas wyprzedzania na trasie, przy mocno wciśniętym pedale gazu, silnik nagle traci moc. Przechodzi w tryb serwisowy. Obstawiam nieszczelność w układzie. 3. Po zatankowaniu 3/5 baku, wskaźnik poziomu paliwa pokazuje prawie pełen zbiornik, po dojściu do początku wskazania rezerwy, zbiornik paliwa jest już pusty. Czujnik poziomu paliwa w baku. W dieslu jest zintegrowany z pompą. Nie wiem jak go naprawić/skalibrować. 4. Przy nagrzanym silniku, wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, wychyla się minimalnie. Trzeba podpiąć kompa i sprawdzić czy popstuty jest czujnik, czy termostat. Wskaźnik podnosi sie do końca skali i opada czy nigdy nie podnosi się bardziej niz minimalnie? 5. Jak sprawdzić, czy turbosprężarka działa. Odnoszę wrażenie, że silnik jest "mułowaty", brakuje mi tego szarpnięcia i przyspieszenia, przy szybkim dodaniu gazu podczas jazdy. Podpiać kompa i zrobić logi dynamiczne. Jeżeli jesteś z mojej okolicy (Gliwice), to z czescią problemów mogłbym spróbować pomóc. -- pozdrawiam, Adam F. & A3 TDI [SG][SWD] GG#4423822 |
|